شناسهٔ خبر: 53823062 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ابراهیم حاتمی‌کیا در مراسم تشییع زنده‌یاد نادر طالب‌زاده/ عکس

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، در مسجد بلال آغاز شده است و پیکر او حوالی ساعت ۱۲:۳۰ از قطعه ۵۰ بهشت زهرا (قطعه شهدای فاطمیون) به سمت قطعه ۲۹ (در جوار مزار شهید سیدمرتضی آوینی) برده می‌شود. از جمله حاضران در این مراسم ابراهیم حاتمی‌کیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم وداع با پیکر نادر طالب‌زاده، مجری، مستندساز و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در حرم مطهر رضوی برگزار شد و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون زیارت استاندار خراسان رضوی بر پیکر او نماز خواند.

پیکر این هنرمند پس از تشییع از مقابل مسجد بلال در تهران به بهشت زهرا(س) منتقل و در بهشت زهرا(س) در کنار مزار شهید سیدمرتضی آوینی به خاک سپرده می‌شود.

نادر طالب‌زاده از فیلمسازان انقلابی متولد ۱۳۳۲ و از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و مجریان سینما و تلویزیون بود که جمعه _نهم اردیبهشت‌ماه_ در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

در این مراسم در کنار همسر و فرزند مرحوم طالب‌زاده و جمعی از مردم، افرادی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان، وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی، سلیم غفوری مدیر شبکه افق، علیرضا قزوه رئیس دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما، عزیز جعفری، بهزاد نبوی و ... حضور داشتند.

ابراهیم حاتمی‌کیا در مراسم تشییع زنده‌یاد نادر طالب‌زاده/ عکس

۲۵۹۲۵۹

نظر شما