شناسهٔ خبر: 53764220 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نجات کودک ۷ ساله از چنگ آدم‌ربایان

پسر 7 ساله زاهدانی از مقابل مدرسه‌اش ربوده شد و 5 روز اسیر گروگان‌گیران بود.

صاحب‌خبر -

کودکی ۷ ساله پس از ۵ روز اسارت با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان‌ و بلوچستان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان درباره جزئیات این پرونده گفت: «روز 29 فروردین‌ماه سال‌جاری در پی ربایش پسربچه‌ای 7 ساله در یکی از محلات زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند. در بررسی‌های به‌عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک خودروی پژو پارس، کودک را بلافاصله پس از خروج از در مدرسه ربوده‌اند و به‌سرعت از محل متواری شده بودند. با توجه به حساسیت موضوع، به‌منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم‌ربایان را شناسایی کردند. در نهایت مشخص شد، متهمان به‌دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.»

سردار طاهری ادامه داد: «سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه عامل اصلی آدم‌ربایی در یکی از محلات زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. دستگیری این متهم منجر به آزادی کودک ربوده شده پس از 5 روز اسارت در شهرستان میرجاوه شد. کودک سپس به زاهدان منتقل و صحیح‌وسالم تحویل والدینش شد و تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آدم‌ربا ادامه دارد.»

 

نظر شما