شناسهٔ خبر: 53761541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کودک ۷ ساله زاهدانی با عملیات ضربتی پلیس از چنگال آدم‌ربایان رها شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان کودکی ۷ ساله پس از ۵ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

صاحب‌خبر -

 پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری گفت: در تاریخ ۲۹ فروردین ماه امسال در پی ربایش پسر بچه‌ای ۷ ساله در یکی از محلات زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

او گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو پارس، کودک مذکور را بلافاصله پس از خروج از درب مدرسه ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت:  با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه عامل اصلی آدم ربایی در یکی از محلات زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان  گفت: دستگیری این متهم منجر به آزادی کودک ربوده شده پس از ۵ روز اسارت در شهرستان میرجاوه شد و سپس به زاهدان منتقل و صحیح و سالم تحویل والدینش شد و تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آدم‌ربا ادامه دارد.

 

نظر شما