شناسهٔ خبر: 53726740 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بارگیری و حمل گندم به مقصد کارخانجات آرد فارس

مدیرسازمان تعاون روستایی فارس از آغاز بارگیری و حمل گندم‌های خریداری شده در مراکز خرید گندم تحت پوشش شبکه تعاون روستایی به مقصد کارخانجات آرد استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

هدایت اله رحیمی گفت: مقصد نهایی گندم‌های خریداری شده توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس کارخانجات آرد استان است و از میزان ۲۰ هزارتن گندم خریداری شده تا کنون سه هزار و ۵۰۰ تن گندم به مقاصد کارخانجات آرد استان بارگیری و حمل شده است.

او گفت: برنامه زمانبندی حمل گندم بر اساس تاریخ برداشت و خرید گندم می‌باشد و حمل از مرکز خرید اشکنان شهرستان لامرد، شروع و به ترتیب تا پایان برنامه خرید، روند حمل و بارگیری ادامه خواهد داشت.

رحیمی گفت: گندم یک محصول استراتژیک است که امسال با توجه به مسائل بین المللی و اهمیت این محصول در زنجیره غذایی کشور، خرید آسان گندم از کشاورزان مد نظر تعاون روستایی استان فارس قرار گرفت که برای انجام آن تمام مقدمات و هماهنگی‌های لازم در سطح مراکز خرید استان و بین ادارات مربوطه (استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و غله استان) انجام شده و همچنین در راستای خرید آسان، وجه گندم تحویلی از کشاورزان پس از ارسال لیست به بانک کشاورزی تا کنون ظرف ۴۸ ساعت بحساب کشاورزان واریز شده.

نظر شما