شناسهٔ خبر: 53670598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود

موج نیوز

امام جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها افزود : باید با نظارت و کنترل بیشتر و قطع کردن دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رزمندگان فلسطین ضربات سختی را به صهیونیست ها وارد کرده اند عنوان کرد: با این تحولات باید امسال روز قدس متفاوتی برگزار شود و از همه مردم خواسته می شود در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشته باشند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این نهاد در سال 1358 به دستور امام (ره) برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: سپاه پاسداران به عنوان نیروی واکنش سریع هر جا که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد در درون و برون مرزها و در بخشهای مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی حضور دارد.وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: دلاورمردان ارتش صلابت و اقتدار کشور را در فراسوی مرزها به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش دو بازوی توانمند کشور هستند که دشمن نمی تواند میان این دو نهاد مستحکم رخنه کند.

وی افزود : پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در سال 1359 است که لکه ننگی برای آمریکایی ها بود؛ امروز نیز شاهد خفت و خواری و زبونی آمریکا هستیم.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها عنوان کرد: باید با نظارت و کنترل بیشتر و قطع کردن دست دلالان جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود.
وی در ادامه افزود: باید به دولت فرصت دهیم تا به ثبات برسد چون مشکلات اقتصادی به سرعت برطرف نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اظهارداشت: برای کنترل بازار باید همه دستگاه ها همکاری کنند و نیروهای انقلابی و موثر در ساختار مدیریتی قرار بگیرند.
امام جمعه بندرعباس در پایان گفت: ماه رمضان و شب های قدر فرصتی است برای خودسازی که از ثمرات آن استفاده کنیم.

نظر شما