شناسهٔ خبر: 53574334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی در قالب «اطعام مهدوی» در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای پویش «اطعام مهدوی» ۱۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی صبح امروز در مراسم تقدیر از نیک‌اندیشان رسانه‌ای خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای مردمی کردن فعالیت‌های خود اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری در سراسر کشور کرده است.

وی از فعالیت ۱۴۹ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد ۲۷ مرکز به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران اولین مرکز تخصصی است که در کشور تأسیس شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به اجرای پویش «اطعام مهدوی» در استان اشاره و عنوان کرد: در راستای اجرای این پویش ۹۷ آشپزخانه در سطح خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد.

عرب اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای این پویش ۱۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه پویش «اطعام مهدوی» از ابتدای ماه رمضان در جهت تامین بسته های معیشتی و غذای گرم و افطاری ساده در خراسان جنوبی اجرا و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، مطرح کرد: تا پایان ماه رمضان حدود ۶۰۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده و ۴۶ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

نظر شما