شناسهٔ خبر: 53250789 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت تردمیلی که نیاز به برق ندارد! + فیلم

مرد مبتکر هندوستانی تردمیلی با چوب ساخته که بدون نیاز به برق کار می کند.

صاحب‌خبر -

بدون هیچ اغراقی مردمان هند، مردمانی بااستعداد و خلاق محسوب می‌شوند. هنگامی که به نظر می‌رسد هیچ راه حلی برای حل یک مشکل وجود ندارد در همین هنگام استعداد و خلاقیت آن‌ها کار می‌کند. در یکی از همین موارد مشابه به تازگی ابتکار یک مرد مبتکر هندوستانی در ساخت یک تردمیل ورزشی خبرساز شده است.

بنا به گزارش Indian Express، این مرد اهل تلانگانا تردمیلی چوبی ساخته است که بدون نیاز به برق کار می‌کند. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است چگونگی ساخت این تردمیل چوبی توسط این مرد مبتکر را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مبتکر در حال سر هم کردن  و اتصال قطعات چوبی آن دیده می‌شود. لحظاتی بعد او روی تردمیل ساخته شده خود راه رفته و آن را به کار می‌اندازد.

بیشتر بخوانید

این ویدئوی ۴۵ ثانیه‌ای توسط «آناند ماهیندرا»، کارآفرین محلی در هند و رئیس گروه خودروسازی ماهیندرا در توئیتر منتشر شد. او در شرح این توئیت نوشت: «تردمیل شگفت انگیزی که بدون برق کار می‌کند.»

این ویدئو مورد توجه «راما رائو»، مدیریت و توسعه شهری تلانگانا قرار گرفت و او این ویدئو را بازنشر کرد. آقای راما که از خلاقیت این مبتکر شگفت زده شده بود نوشت: «باید با این مرد مبتکر تماس گرفت و از او خواست تا کارش را گسترش دهد.»

<div id="video-display-embed-code_15830259"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8096442/15830259?width=400&height=300"></script></div>
 

برچسب‌ها:

نظر شما