شناسهٔ خبر: 53229878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

اسکان زائران نوروزی در دو شبستان مسجد جمکران

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران از آماده سازی دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی خبر داد و گفت: خادمان به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امسال مسجد مقدس جمکران لحظه تحویل سال میزبان حضور چشم‌گیر زائران و مسافران بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه امکانات مسجد مقدس جمکران محدود است، اما اقبال مردم پس از کاهش محدودیت‌های سفر، افزایش چشم‌گیری داشت و امسال میزبان زائران زیادی از سراسر کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بارش باران و برودت هوا در حوزه اسکان، تدابیری در مسجد مقدس جمکران اتخاذ شده است افزود: امسال شبستان امام حسن عسکری از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح پذیرای خواهران زائر برای استراحت است. شبستان کربلا و مسجد امام علی (ع) نیز برای پذیرایی از برادران آماده شده است.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه در پارکینگ‌های شماره یک و دو، ممنوعیت اسکان چادری داریم؛ با تقدیر از همکاری و مساعدت نیروی انتظامی، راهور، شهرداری و مجموعه ستاد تسهیلات زائران استان با مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: پارکینگ‌های شماره سه و چهار مسجد با همکاری شهرداری برای پذیرایی از زائران آماده شده است. نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی نیز مسؤولیت تأمین امنیت و ایمنی زائران را برعهده دارند.

وی با اذعان به اینکه طرحی که در نیمه شعبان با عنوان منادیان سلامت داشتیم در این ایام هم ادامه خواهد یافت گفت: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد جمکران ۴۰۰ نفر از خادمین ستاد، به عنوان منادیان سلامت تذکرات بهداشتی خواهند داشت و توزیع ماسک هم بین زائران انجام می‌شود.

صدوقی خاطرنشان کرد: ۶ هزار خادم افتخاری، مشرفی و نذر موقت نیمه شعبان در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود و به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند و چایخانه‌های مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذای نذری گرم را در وعده‌های مختلف توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما