شناسهٔ خبر: 53197203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

200 خادم شهدا به زائران مازندران در راهیان نورخدمات‌رسانی می‌کنند

نصیری از حضور ۲۰۰خادم شهدا برای خدمت رسانی به زائرین شهدا در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: همچنین علاوه بر اسکان زائرین شهدا، روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وعده غذایی ( صبحانه،ناهار و شام) تهیه و بین آنها توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، جواد نصیری ضمن ابراز خرسندی از تدبیر ستاد ملی مقابله با کرونا جهت برگزاری اردوهای راهیان نور با رعایت دستور العمل های بهداشتی، گفت: از چندماه گذشته در چند محور پیگیر امورات پشتیبانی از راهیان نور بودیم .

وی افزود: یکی از محورها، مسئله ایاب و ذهاب زائرین بود که با پایانه استان و همچنین معاونت پشتیبانی اردویی جلساتی برگزار کردیم که موضوع جلسات در خصوص قیمت‌ها و ایمنی اتوبوس ها بود.

معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: مسئولان راهور را در بخش ایمنی اتوبوس ها قبل از حرکت زائرین، پای کار آوردیم همچنین معاونت ایمنی سپاه کربلا هم پای کار آمد.

نصیری افزود: با توجه به اینکه در  چند سال گذشته زیرساختها در مناطق جنوب مورد استفاده قرار نگرفت، جهت بازسازی  مناطق چند دستگاه کامیون و تریلی و امکانات مورد نیاز و همچنین در بحث خوراک، جیره غذای خشک را به سمت مناطق علیاتی جنوب ارسال کردیم.

وی به حضور خادمین شهدا در اردوگاه های شهید جعفرزاده اندیمشک، شهید بلباسی خرمشهر و یادمان شهدای هفت تپه اشاره و بیان کرد: برای خادمینی که در اردوگاه‌های مازندران در حال خدمات رسانی به زائرین هستند ۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی انها در نظر گرفتیم.

نصیری از صنعتی شدن آشپزخانه اردوگاه شهید مدافع حرم محمد بلباسی در خرمشهر خبر داد و افزود: استفاده از این مزیت موجب کاهش دورریز غذا و همچنین بالابردن کیفیت غذا می شود.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه عمده اسکان زائرین شهدا در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر و شهید جععرزاده اندیمشک است،  امکانات خوابگاهی مثل پتو،ملحفه و دیگر وسایل لازم را برای زائر فراهم شده است.

 

 

 

نظر شما