شناسهٔ خبر: 53196285 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هشدار پلیس برای تردد در جاده‌های ۵ استان کشور/ جاده هراز و چالوس یک طرفه شد

سرهنگ احمد شیرانی گفت: همزمانی سفرهای نوروزی با یکدیگر همچنین ظرفیت محدود شبکه معابر منجر به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از ساعات روز و عمده این ترافیک نیمه‌سنگین نیز در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی و زیارتی مشاهده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به سفرهای نوروزی، اظهار کرد: همزمانی سفرهای نوروزی با یکدیگر همچنین ظرفیت محدود شبکه معابر منجر به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از ساعات روز و عمده این ترافیک نیمه‌سنگین نیز در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی و زیارتی مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید:

۲ نفر فوتی و مصدومیت ۱۰ تن در تصادف دو خودرو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، برای امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش شدید باران و برف پیش‌بینی شده و هموطنانی که قصد سفر را به این استان‌ها دارند، حتماً تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: در محورهای استان‌های جنوبی همچون بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز، وزش باد شدید و بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان پیش‌بینی شده است.

شیرانی درباره وضعیت تصادفات در جاده‌های کشور نیز گفت: بنابر آخرین آمار تا به امروز در تصادفات ایام نوروز، 247 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند (33 نفر در شهرها و 214 نفر در جاده‌ها).

این مقام انتظامی از هموطنان خواست با توجه به وضعیت جوی، ضمن رعایت قوانین و مقررات، با احتیاط کامل، سرعت مناسب و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

 آشوری درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای پرتردد خصوصا جاده‌های تهران-شمال اظهار کرد: ساعت 12:15 امروز محدودیت تردد همه وسایل نقلیه در مسیر ‌شمال به جنوب هراز به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شد.

‌وی افزود: ساعت 10:00 امروز نیز ‌محدودیت تردد ‌وسایل نقلیه در مسیر ‌شمال به جنوب محور کندوان، محدوده مرزن آباد) به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا ولی آباد داریم.

آشوری افزود: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده سنگان و حدفاصل تونل تالون تا شهرستانک، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محور فیروزکوه خبر داد.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های تهران-شمال گفت‌: در حال حاضر در محور چالوس‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت‌ بارش پراکنده باران‌ مشاهده می‌شود.

آشوری از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل، زنجان و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، همدان‌، کردستان‌،کرمانشاه‌، لرستان، البرز و مازندران خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما