شناسهٔ خبر: 53100625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عامل قتل مسلحانه جوان سراوانی به دام افتاد

عامل قتل مسلحانه جوان سراوانی به دام افتاد با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عامل قتل مسلحانه جوانی ۲۳ ساله پس از ۸ ماه دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در اوایل تیرماه سال جاری و در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۳ ساله در یکی از مناطق شهرستان سراوان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و طی چندین شبانه روز تلاش عامل این جنایت را که جوانی ۲۱ ساله بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات ناشی از معاملات ناثواب موادمخدر با شلیک گلوله سلاح کمری مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم رسیدگی کننده به پرونده که درصدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل سرنخ‌های از حضور مجدد او در سطح شهرستان بدست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در نهایت با تحقیقات انجام شده محل اختفاء متهم فراری در منزل یکی از بستگانش در شهر سراوان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۸ ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و نگهداری سلاح آگاه سازند.

 
انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما