شناسهٔ خبر: 53072073 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

گروه‌های فلسطینی:

پاسخ قاطعانه ایران تحقق وعده راستین است

گروه‌های فلسطینی روز یکشنبه با استقبال از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل اقلیم کردستان عراق اعلام کردند: رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها زبان مقاومت، تقابل و بازدارندگی را می‌فهمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین «احمد خریس» مسؤول دفتر رسانه‌ای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در غزه گفت: موشک باران مراکز آموزشی موساد در اربیل قطع دست صهیونیست‌ها در منطقه است. ایران به جهان تأکید کرد که از حملات صهیونیست‌ها و شبکه های جاسوسی آنها نمی‌گذرد.

وی افزود: ایران یک نیروی مرکزی در منطقه است و استواری و پایداری اش در پرونده توافق هسته‌ای به همگان ثابت می کند که زمان تسلیم به پایان رسیده است.

مسؤول دفتر رسانه ای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اضافه کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل تنها زبان مقاومت، تقابل و بازدارندگی را می‌فهمد.

دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، پاسخ قاطعانه ایران در راستای تحقق وعده ای بود که سپاه پاسداران با خود بسته بود که جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر، رژیمی شکننده و ضعیف است و تنها مقاومت واقعی می تواند آن را مهار و باز دارد و امت اسلامی باید برای ریشه کن کردن این رژیم از منطقه متحد شود.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز حمله موشکی به مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل را تبریک گفت و تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها با زبان زور و قدرت مهار و تنها با حملات مقاومت تسلیم می‌شود.

همچنین داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ضربه‌ای که ایران به دشمن صهیونیستی وارد کرد، تحول مهمی در محاصره دشمن و جلوگیری از توسعه این رژیم محسوب می‌شود.

وی ضمن ستودن حملات به دشمن صهیونیستی و مزدورانش گفت که این ضربات پیامی قدرتمند به دشمن صهیونیستی است که حضورش هرگز در سرزمین ما قابل پذیرش نیست.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

برچسب‌ها:

نظر شما