شناسهٔ خبر: 53063468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

کشته شدن 9 افسر موساد در اربیل/ بیانیه سپاه پاسداران

برخی از منابع غیر رسمی: درحملات گسترده موشکی به اهدافی در اربیل عراق که گفته می شود مقرهای موساد اسرائیل بوده و در سایه حمایت دولت اقلیم کردستان عراق، فعالیت های ضد ایرانی را هدایت می کردند،تعدادی از افسران وابسته به موساد کشته و تعدای نیز زخمی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای  بیانیه‌ای صادر کرد.اعلام کرد که مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی دیشب توسط موشک های نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مورد هدف قرار گرفته است.

متن بیانیه به این شرح  است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

 

شایان ذکر است دیشب گزارش هایی از حملات موشکی گسترده به مناطقی در اربیل کردستان عراق منتشر شد. گفته می شود در این مقرها افسران موساد رژیم صهیونیستی فعالیت جاسوسی و خرابکاری علیه ایران و محور مقاومت را هدایت می کردند.

 

برخی از منابع غیر رسمی اعلام کرده اند: درحملات گسترده موشکی به اهدافی در اربیل عراق که گفته می شود مقرهای موساد اسرائیل بوده و در سایه حمایت دولت اقلیم کردستان عراق فعالیت های ضد ایرانی را هدایت می کردند، تعدادی از افسران وابسته به موساد کشته و تعدای نیز زخمی شده اند. این منابع با انتشار یک فهرست 9 نفره از صهیونیست هایی که در موقع انجام این حملات موشکی در آنجا حضور داشته اندرا منتشر کرده اند:

 

۱_  ماتیس داتریس از عوامل رژیم صهیونیستی مستقر در فرودگاه اربیل
۲_ اسمیت از عوامل رژیم  صهیونیستی مستقر در فرودگاه اربیل
۳_ آدام باتلر مسئول هماهنگی ترددات در فرودگاه اربیل
۴_ شاوول فرمانده رژیم در فرودگاه اربیل
۵_ ملیس رابرت با اسم مستعار آفنیز یهودی مستقر در فرودگاه اربیل
۶_ جونی از عوامل مستقر در فرودگاه
۷_ جونز از عوامل مستقر در فرودگاه
۸_ گابریل تالکر عضو موساد در اربیل
۹_ مارک زال از مدیر شرکت اقتصادی پوششی

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما