شناسهٔ خبر: 52789096 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هزینه طراحی سایت دیجی کالا؛ بالاتر از رقبا بایستید

صاحب‌خبر -

 کمتر از یک دهه است که وبسایت دیجیکالا، به عنوان موفق‌ترین نمونه وبسایت فروشگاهی در کشور شناخته می‌شود. تا حدی که این روزها بیشتر صاحبان کسب‌وکار آنلاین به‌دنبال دیجیکالاشدن و اطلاع از هزینه طراحی سایت دیجی کالا هستند.

هزینه طراحی سایت دیجی کالا؛ بالاتر از رقبا بایستید

در این مقاله به شما می‌گوییم چرا برای موفقیت، نیازی به دیجیکالابودن نداریم. همچنین برای قدم‌گذاشتن در مسیر موفقیت یک وبسایت فروشگاهی یا شرکتی، چراغ روشنی به دست شما می‌دهیم تا «یک سر و گردن بالاتر از رقبا بودن» را با خیالی آسوده انتخاب کنید.

اگر صاحب یک وبسایت فروشگاهی یا بیزنس آنلاین هستید و مایلید مانند رقیب بزرگتان دیجی کالا، در صفحه اول نتایج خوش بدرخشید، بدون شک این مطلب برای شماست.

برای موفقیت نیازی نیست دیجی کالا باشید

پیش از آنکه به دنبال روش‌های کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل باشیم، بیایید بررسی کنیم که چرا همه به دنبال یافتن «هزینه طراحی سایت دیجی کالا» هستند. یا به زبان ساده‌تر، چرا می‌خواهیم دیجی کالا باشیم؟

در سال 1385، یعنی درست زمانی که تعداد فروشگاه‌های آنلاین در کشور چیزی نزدیک به صفر بود، دیجی کالا شروع به کار کرد. وبسایت این استارتاپ کوچک که در آن زمان هیچ شباهتی با دیجیکالای امروزی نداشت، تا دو سال بعد، حتی در میان برنامه‌نویسان هم از جایگاه مناسبی برخوردار نبود.

اما در سال 1389، اولین جرقه‌های فروش در این وبسایت نوپا زده شد تا در کمتر از سه سال، یعنی در سال 1392 بیش از 85% سهام فروش خرده‌فروشی در کشور را تصاحب کند.

در یک نگاه کلی، متوجه می‌شویم که دیجیکالا برای دریافت چنین جایگاهی در وب فارسی، بیش از یک دهه مشغول فعالیت بوده است. این درحالی‌ست که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و بیزنس‌های نوپا مایلند در کمتر از یک ماه به چنین جایگاهی دست پیدا کنند.

هزینه طراحی سایت دیجی کالا؛ بالاتر از رقبا بایستید

اما نکته‌ای که بیشتر ما فراموش می‌کنیم آن است که برای موفقیت و افزایش فروش در فضای وب، نیازی نیست مسیری که رقبای بزرگ ما طی کرده‌اند را دنبال کنیم. انتخاب هوشمندانه یک شرکت خدمات طراحی وبسایت مناسب، مانند آژانس خلاق وبسیما و هدف‌گذاری‌ صحیح بر روی مثلث طلایی سئو سایت، یعنی محتوا، سئو تکنیکال و لینکسازی، می‌تواند شما را در بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان، به موفقیت برساند.

چرا دیجیکالا موفق است؟ چهار عاملی که باید بدانید

اگر برای مطالعه هزینه طراحی سایت دیجی کالا وارد این مقاله شدید، یا تا به حال هزینه‌های مختلفی برای کسب جایگاهی بالاتر از دیجی کالا شنیده‌اید و علت این قیمت بالا را نمی‌دانید، بهتر است با چند عامل اصلی برجستگی دیجی کالا در میان رقبای ایرانی خود را آشنا شوید.

1-سابقه فعالیت؛ عاملی که نمی‌توانیم شکست دهیم

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، دیجی کالا از سال 1385 وارد گوگل شد. یعنی تا زمانی که از نوشتن این مقاله می‌گذرد، برند دیجیکالا بیش از 17 سال سابقه حضور در فضای وب دارد. چنین قدمتی اعتبار دامنه کافی را برای این وبسایت ایجاد می‌کند و سبب می‌شود گوگل آن را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی محبوب بشناسد.

2-تولید محتوای متناسب با نیاز کاربر؛ یک قدم فراتر از فروشگاه اینترنتی

دیجیکالا از سال 1393 با هدف جذب ترافیک ارگانیک بیشتر، «دیجیکالا مگ» را راه‌اندازی کرد. این زیردامنه محبوب به کمک مقالات یونیک و دست اول خود، پاسخگوی طیف وسیعی از سؤالات کاربران است. به همین دلیل با افزایش کلیک وبسایت و هدایت کاربران برای خرید از دیجیکالا، کمک چشم‌گیری به سئو سایت می‌کند.

3-تشویق کاربران به تولید محتوای UGC

تولید محتوای UGC یا همان جملات ارزشمندی که در بخش نظرات وبسایت می‌بینیم، یکی دیگر از عوامل موفقیت سئو دیجیکالا است.

هزینه طراحی سایت دیجی کالا؛ بالاتر از رقبا بایستید

4-توجه ویژه به سئو تکنیکال؛ برگ برنده بیزنس‌های بزرگ

همانطور که احتمالاً به‌خوبی می‌دانید، توجه به سئو تکنیکال یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین بخش‌های سئو است. تیم اختصاصی و صرف هزینه بالا برای بخش فنی سایت، نقطه قوت دیجیکالا نسبت به خرده‌فروشان بازار آنلاین است. لینکسازی‌های خارجی، کدنویسی صحیح و توسعه مداوم سایت در سال‌های گذشته، این روند را تسریع کرده است.

موفقیت سئو سایت فروشگاهی؛ چگونه در رقابت با دیجیکالا پیروز میدان باشیم؟

اما با وجود چنین بستر فنی و سابقه پررنگی، آیا امکان رقابت با دیجیکالا وجود دارد؟ بدون شک خوشحال می‌شوید اگر یک بله قطعی در پاسخ بشنوید!

گفت‌وگوی منتشرشده از DM Board با میلاد شولی، مدیر سئو دیجیکالا یک نکته جذاب به همراه داشت. زمانی که از آقای شولی پرسیدند آیا امکان رقابت بیزنس‌های کوچک با دیجیکالا در فضای آنلاین وجود دارد یا خیر، پاسخ این سؤال را اینگونه داد:

«جالب است بدانید که فروشگاه‌های آنلاین کوچک نسبت به فروشگاه‌های جامع‌تر، جای رقابت بیشتری با دیجی‌کالا دارند، زیرا تک‌برند فعالیت می‌کنند و تمرکز بیشتری برای سرچ کلمات و در نهایت فروش محصولات دارند.»

برای آنکه بتوانید برنده این میدان باشید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سایت فروشگاهی را در وبسایت آژانس خلاق وبسیما بخوانید. این صفحه یک منبع عالی برای بیزنس‌های کوچک و بزرگ است تا بدانند اولین قدم برای بهینه‌سازی فروشگاه آنلاین خود را چگونه بردارند.

اما اگر فرصت کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید، در ادامه این مطلب 4 فاکتور اصلی موفقیت سایت‌های فروشگاهی را به‌اختصار برای شما شرح می‌دهیم.

1. توانمندی‌های امروزتان را در نظر بگیرید؛ دیجی کالا و سایت‌های بزرگ دیگر هم ابتدا با بستر فنی اولیه خود آغاز به کار کردند. فراموش نکنید که سنگ بزرگ، نشانه نزدن است!

2. یک مارکت محدود و تخصصی انتخاب کنید؛ تمرکز و صرف هزینه بر روی یک مارکت تخصصی، نتایج بزرگتری در پی خواهد داشت. جامعه هدف را کوچک‌تر انتخاب کنید تا دستاوردهای بزرگتری داشته باشید.

3. هوشمندانه هزینه کنید؛ بی‌گدار به آب نزنید. سئو یک پروسه طولانی‌مدت است و بر خلاف روش‌های تبلیغات سنتی، نتایج خود را یک‌شبه نشان نمی‌دهد. برای شروع می‌توانید خلاق باشید و با صرف هزینه‌ها به‌صرفه دیده شوید.

بهترین راه برای مصرف هوشمندانه هزینه‌ها، دریافت مشاوره از شرکت‌های حرفه‌ای و دارای سابقه است. آژانس خلاقیت وبسیما با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات سئو و طراحی سایت، بدون شک بهترین انتخاب‌ برای بیزنستان خواهد بود.

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن 91077701 درخواست مشاوره سئو و برآورد حدودی هزینه‌ را از این شرکت خوشنام داشته باشید.

4. برای رشد، زمان کافی در نظر بگیرید؛ چه به دنبال کسب درآمد از طریق وبسایت فروشگاهی باشید و چه به ایجاد یک سایت شرکتی موفق فکر کنید، کمتر از 6 ماه، زمان منطقی برای دیده‌شدن در نتایج جستجوی گوگل نیست. صبور باشید و بدانید که تداوم در فعالیت برای بهینه‌سازی سایت، برگ برنده شما در میان اکثر رقبایتان است.

هزینه طراحی سایت دیجی کالا؛ بالاتر از رقبا بایستید

وبسیما؛ مجری رویای درخشش ابدی در گوگل

آیا پس از مطالعه این مطلب، هنوز به دنبال دانستن هزینه طراحی سایت گوگل هستید؟ در این مقاله خواندیم دیجیکالا با تداوم فعالیت، اختصاص هزینه و نیرو به بخش سئو بیزنس خود و سابقه طولانی فعالیت توانسته است جایگاه مناسبی در نتایج گوگل کسب کند. با این وجود، همچنان رقابت با چنین رقیب بزرگی برای کسب‌وکارهای کوچک، ناممکن نیست.

آژانس خلاق وبسیما، رویای یک بیزنس موفق را برای شما تعبیر می‌کند. کافی‌ست از طریق آدرس Websima.com یا شماره تلفن 91077701 با پشتیبان‌های وبسیما در ارتباط باشید تا شما هم یکی از پرچم‌داران وب فارسی در ایران شوید.

وبسیما شما را یک قدم جلوتر می‌برد؛ فراتر از رویایی که در سر دارید!

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها:

نظر شما