شناسهٔ خبر: 52559043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقبال بی‌نظیر همدانی‌ها از فیلم‌های جشنواره فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از استقبال بی نظیر همدانی‌ها از فیلم‌های جشنواره فجر خبر داد و گفت: بیش از ۲هزار و ۳۰۰ نفر فیلم‌های فجر را تماشا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ۱۶ فیلم جشنواره به مدت هشت روز در سالن شماره یک و دو سینما فلسطین و سینما فرهنگ مجتمع شهید آوینی به روی پرده رفت اظهار کرد: در چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان، ۴۸ نوبت فیلم در دو سینمای فلسطین و فرهنگ اکران شد.

وی با بیان اینکه در این مدت تلاش شد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در سالن‌های سینما با جدیت مدنظر قرار گیرد خاطرنشان کرد: سینما فرهنگ با ۷۰۰ مخاطب، سالن شماره یک فلسطین با ۸۰۱ مخاطب و سالن شماره دو فلسطین با ۸۰۲ مخاطب، میزبان علاقمندان به هنر سینما بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از افتتاح سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی همزمان با اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در همدان خبر داد و افزود: با افتتاح این سینما ۳۶۰ صندلی به صندلی‌های سینماهای استان اضافه شد.

در چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان همدان، ۱۶ فیلم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سه نوبت در سالن‌های شماره یک و دو سینما فلسطین و سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی اکران شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما