شناسهٔ خبر: 52601092 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

استقبال بی‌نظیر همدانی‌ها از جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از استقبال بی‌نظیر مردم هنردوست همدان از جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: در ایام اکران فیلم های چهلمین جشنواره فجر در همدان ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر به تماشای فیلم های جشنواره پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با تاکید براینکه ۱۶ فیلم جشنواره به مدت هشت روز در سالن شماره یک و دو سینما فلسطین و سینما فرهنگ مجتمع شهید آوینی به روی پرده رفت، اظهار کرد: در چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان، ۴۸ نوبت فیلم در دو سینمای فلسطین و فرهنگ اکران شد.
وی با بیان اینکه در این مدت تلاش شد که رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در سالن‌های سینما با جدیت مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: سینما فرهنگ با ۷۰۰ مخاطب، سالن شماره یک فلسطین با ۸۰۱ مخاطب و سالن شماره دو فلسطین با ۸۰۲ مخاطب، میزبان علاقه‌مندان به هنر سینما بودند.
وی از افتتاح سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی همزمان با اکران فیلم های چهلمین جشنواره فجر در همدان خبر داد و افزود: با افتتاح این سینما ۳۶۰ صندلی به صندلی‌های سینماهای استان اضافه شد.
در چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان همدان، ۱۶ فیلم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سه نوبت در سالن‌های شماره یک و دو سینما فلسطین و سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی اکران شد.

نظر شما