شناسهٔ خبر: 52503116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقبال عمومی از «سرباز شماره صفر» در سینما هنر یاسوج/ جمعه روز سرنوشت‌ساز کهگیلویه و بویراحمد

مستند »سرباز شماره صفر» داستان زندگی مردی به اسم جهانگیر را در ۷۴ دقیقه روایت می‌کند که به خاطر بیماری همسرش، به سراغ پرونده جانبازی‌اش می‌رود اما متوجه می‌شود در زمان جنگ بیمارستانی که در آن بستری بود بخاطر حمله هوایی دشمن اسناد پرونده‌اش از بین رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سینما هنر یاسوج در چهلمین جشنواره فیلم فجر روزهای شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کند و با تبلیغات خوب محیطی و البته رسانه‌ای شاهد استقبال خوب مردم از فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۰ هستیم.

امروز و از ساعت ۱۵ و در سانس ویژه فیلم مستند سرباز شماره صفر به کارگردانی و نویسندگی محمدسلیمی‌راد از استان کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود، این فیلم مستند روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هم در سینما هنر اکران شده که با اقبال عمومی مواجه شده بود.

عیسی عباسی نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در خصوص فیلم مستند سرباز شماره صفر گفت: این فیلم تندیس طلایی بهترین مستند بخش شهید آوینیِ پانزدهمین جشنواره بین المللی مستند ایران-سینما حقیقیت را از آن خود کرد و نامزد دریافت جایزه بخش مستند چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

وی بیان کرد: مراسم پایانی و انتخاب برگزیدگان چهلمین جشنواره فیلم فجر فردا از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تهران برگزار می‌شود که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود و امیدوار به دریافت جایزه جشنواره توسط فیلم سرباز شماره صفر هستیم.

وی بیان کرد: مستند فوق داستان زندگی مردی به اسم جهانگیر را در ۷۴ دقیقه روایت می‌کند که به خاطر بیماری همسرش، به سراغ پرونده جانبازی‌اش می‌رود اما متوجه می‌شود در زمان جنگ بیمارستانی که در آن بستری بود بخاطر حمله هوایی دشمن اسناد پرونده‌اش از بین رفته است.

همچنین ساعت ۱۷ فیلم "شهرک" به کارگردانی علی حضرتی و ساعت ۱۹:۳۰ علف‌زار کاظم دانشی اکران می‌شود و در سانس سوم جشنواره در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه مجددا شهرک اکران می‌شود.

روز جمعه هم ‌"دسته دختران" به کارگردانی منیر قیدی، "ضد" امیرعباس ربیعی در سانس‌های دوم و سوم در ساعت ۱۷ و ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود و سانس سوم مجددا "دسته‌بندی دختران" اکران می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما