شناسهٔ خبر: 67708891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد:

نانوایی‌های پدافندی راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: تاکنون در شهرستان‌های بافق، اردکان و خاتم نسبت به راه اندازی نانوایی‌های پدافندی برای زمان قطعی گاز و .. اقدام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدعلی حاتمی زاده اظهار کرد: درباره مصوبات جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان افزود که سایر شهرستان‌ها نیز باید راه اندازی نانوایی پدافندی (دوگانه‌سوز) را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد شرکت حمل و نقل آرد نانوایی‌های استان، با بکارگیری خودروهای رزرو، نسبت به حمل به موقع آرد به شهرستان‌ها اقدام کند و فرمانداری‌ها نیز نهایت همکاری را در این زمینه به عمل آورند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: به منظور تأمین به موقع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در زمان‌های خاص، پیش بینی‌های مصرف مازاد منطقه تا دو ماه آتی توسط فرمانداری‌ها تهیه و آرد مورد نیاز به موقع خرید و حمل شود.

حاتمی‌زاده گفت: با توجه به مصرف نان در ایام محرم و احتمال کاهش سهمیه بعضی از نانوایی‌ها در روزهای آتی، مقرر شد اداره کل غله و فرمانداری‌های شهرستان‌ها موارد را رصد و چاره‌اندیشی کنند.

وی از تشکل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات نانوایی‌ها خبر داد و تصریح کرد: بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف، اتاق بازرگانی و تعزیرات حکومتی بازرسی باید ضمن تشدید بازرسی‌ها، تخلفات در زمینه تعطیل غیرمجاز، کم فروشی و اجبار به مصرف نان کنجدی یا تخمه … را به حداقل برسانند.

منبع: صدا و سیما

نظر شما