شناسهٔ خبر: 52426199 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

زخمی شدن مأمور پلیس با شلیک سارق

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

یکی از مأموران سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران در جریان درگیری با سارقان مسلح مجروح شد. همزمان با دستگیری سه نفر از سارقان تلاش برای بازداشت دو سارق فراری جریان دارد.
به گزارش «جوان»، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت توضیح داد: شامگاه شنبه به مأموران سرکلانتری ضربت سوم خبر رسید اعضای یک باند قصد سرقت از یک خانه در خیابان میرداماد را دارند.
بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد سارقان سه مرد و یک زن و یک کودک هستند که سوار بر خودروی پژو ۲۰۷ منتظر فرصت مناسب برای دستبرد به خانه مورد نظر هستند. تحقیقات پلیس بعد از بررسی شماره پلاک نشان داد پلاک خودرو مدتی قبل اعلام سرقت شده است. وقتی مأموران پلیس برای بازداشت سارقان وارد عمل شدند، یکی از متهمان شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد. پس از آن بود که سارقان سوار بر خودرو از محل متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد. مأموران پلیس در جریان عملیات تعقیب و گریز لاستیک‌های خودرو را هدف گلوله قرار دادند.
همزمان با متوقف شدن خودرو بود که یکی از سارقان شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در جریان آن یکی از مأموران از ناحیه شکم هدف قرار گرفت و مجروح شد. پس از آن بود که مأموران موفق شدند سه نفر از سارقان (مادر و کودک و یکی از سارقان مرد) را بازداشت کنند، اما دو سارق دیگر از جمله مرد ضارب موفق به فرار از دست پلیس شد. همزمان با انتقال مجروح حادثه مشخص شد اعضای باند اعتراف کردند در پوشش خانواده مرتکب سرقت می‌شدند. یکی از سارقان به همراه همسر و فرزندش به همراه دو همدست خود شبکه سرقت از خانه را تشکیل داده بود.
بر اساس این گزارش دو سارق فراری شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای بازداشت آن‌ها جریان دارد. همچنین مأمور پلیس تحت عمل جراحی قرار گرفته و وضعیت او رضایت‌بخش اعلام شده است.

نظر شما