شناسهٔ خبر: 52417572 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انهدام باند سارقان مسلح در پوشش خانواده/ شلیک به ماموران پلیس

میزان

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سرقت منازل در محله میرداماد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح که در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند خبرداد و گفت: هویت ۲ سارق متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: با حضور ماموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آن‌ها تیراندازی و با خودروی ۲۰۷ از محل متواری شدند.

وی افزود: طی تعقیب و گریز متهمان هر ۴ لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و ۳ نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران، اعضای این باند برای پوشش سرقت‌های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده و با استفاده از پلاک‌های سرقتی خودرو، اقدام به سرقت از منازل می‌کردند.

نظر شما