شناسهٔ خبر: 52405093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار لرستان:

گفتمان دولت سیزدهم گفتمان انقلابی با رویکرد جهادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مهمترین دستاورد نظام اسلامی، مردم‌سالاری دینی است که مردم به صورت میانگین هر سال در یک انتخابات نظرات خود را در خصوص ارکان نظام اعلام می‌کنند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد،بهرام ستاری دستنایی در گفتگو با برنامه زنده رادیویی چشم انداز با بیان اینکه دولت سیزدهم برآمده از رای مردم است و در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت امانت مردم است، اظهار داشت: این دولت آمده تا از امکانات خدادادی نیاز‌های استان را برآورده کند تیم مدیریتی استان و در راس آن‌ها استاندار هم شبانه روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم گفتمان انقلابی با رویکرد جهادی است، افزود: رسالت این دولت سلامت، تثبیت اقتصادی و پاسخگویی به نیاز‌های مردم و ترسیم بعد بین المللی است که دولتمردان همزمان در حال تلاش برای تحقق آنان هستند.

ستاری با اشاره به اینکه لرستان رتبه یک بیکاری در کشور را داشته و دولت بدنبال خروج از این وضعیت و رسیدن به توسعه است، افزود: این دولت آمده تا از امکانات خدادادی نیاز‌های استان را برآورده کند.

وی در ادامه به طرح‌های لرستان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: ۴۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۱۸ میلیارد تومان برای استان در دهه فجر پیش بینی شده که هر کدام در روز‌های مشخص شده در حال افتتاح هستند.

معاون استاندار لرستان افزود: ۱۶۹ توافق نامه از برکات سفر بود که اعتبار لحاظ شده برای طرح‌های عمرانی۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱ باید اجرایی شوند.

ستاری همچنین گفت: در توافق‌نامه‌های سفر رییس جمهور بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی و ۳۴۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی پیش بینی شده که اقتصاد استان را متحول خواهد کرد.

وی رمز توسعه استان را تغییر بروکراسی حاکم در ادارات اعلام کرد و گفت: فضای بروکراسی استان می‌بایست برای سرمایه گذاری پروژه‌های ملی تغییر کند تا سرمایه گذار به اهداف منفعت طلبانه خود در کنار تولید دست یابد.

انتهای پیام/ب

نظر شما