شناسهٔ خبر: 52338232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استانداری لرستان:

۴۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی در لرستان دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۴۶۲ طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۸ میلیارد تومان در استان بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -"بهرام ستاری دستنایی" گفت: در این ایام مبارک در شهرستان خرم آباد ۵۶ طرح عمرانی، بروجرد ۴۳طرح، کوهدشت ۱۶ طرح، دورود۴۰ طرح، الیگودرز ۴۷ طرح، ازنا ۳۴ طرح، دلفان ۷۸ طرح، سلسله ۲۴ طرح، پلدختر۲۵ طرح، چگنی ۳۸ و رومشکان هشت طرح عمرانی به بهره برداری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:۴۱ طرح اقتصادی نیز همزمان با برگزاری دهه مبارک فجر در استان افتتاح می‌شود که از این مجموع در ازنا سه طرح، الیگودرز پنج طرح، بروجرد پنج طرح، پلدختر یک طرح، سلسله ۲ طرح، دلفان هشت طرح، دورود هفت طرح، خرم آباد ۶ و چگنی یک طرح افتتاح خواهد شد.

ستاری با اشاره به دستاورد‌های سفر دولت سیزدهم به استان گفت: ۱۶۹ طرح به عنوان توافق‌های اصلی در این سفر تدوین شده است و جمع اعتبارات طرح‌های عمرانی استان۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان و جمع اعتبارات تسهیلاتی ۱۰ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان و ۳۴۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی بوده است.

او گفت: جمع کل اعتبارات لرستان ۱۶ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان بوده است و در یک ماه گذشته بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تزرق اعتباری پول نقد در استان بوده است.

۴۲۵برنامه در دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود

معاون استاندار لرستان  گفت: مردم ایران با تاسی از اسلام و ولایت، انقلاب اسلامی را ایجاد کردند و رکن اصلی انقلاب اسلامی هدایت رهبری است که انقلاب را هدایت می‌کند تا از مسیر اصلی خود منحرف نشود.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها:

نظر شما