شناسهٔ خبر: 52356684 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر امور برق بروجرد خبر داد؛

بهره برداری از ۱۰ طرح برق رسانی در بروجرد

مدیر امور برق بروجرد گفت: ۱۰ طرح برق رسانی با هزینه پنج میلیارد تومان همزمان با دومین روز از ایام دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - "محمدعلی خسروی" مدیر امور برق بروجرد  گفت: احداث پست هوایی در سطح شهر و روستا‌های بروجرد و اصلاح و بهینه‌سازی پست‌های توزیع برق از جمله این طرح‌ها هستند.

خسروی گفت: احداث شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی، به طول یکهزار و ۴۰ متر و نصب ۴۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهر و روستا، احداث شبکه فشار متوسط، پست هوایی ۵۰ کیلو وات فاز جدید توسعه شهرک صنعتی بروجرد به طول یک هزار و ۷۵۰متر و یکهزار و ۶۰۰ متر شبکه معابر شهرک صنعتی از دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده است.

به گفته او  احداث شبکه فشار متوسط از روستای چپدر تا کهریز، احداث شبکه فشار متوسط با هادی فاصله دار، احداث پست هوایی روستایی، رفع حریم شبکه ۳۰کیلو ولت، مسیر روستای عباس آباد و نصب سکسیونر گازی از دیگر طرح‌ها می‌باشد.

مدیر امور برق بروجرد  گفت: طول شبکه برق این شهرستان یکهزار و ۱۰۰ و طول شبکه فشار ضعیف آن یکهزار کیلومتر است.

خسروی گفت: هم اکنون بیش از ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی در بروجرد وجود دارد که با توجه به توسعه شهر و ساخت و ساز‌های جدیدحدود ۵۰۰ مشترک در سال افزوده می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما