شناسهٔ خبر: 52333989 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نمازی در نشست فیلم شادروان:

شادروان را نمی توان فیلمی کمدی دانست

کارگردان شادروان گفت: فیلم را نمی توان در چارچوب سینمای کمدی تعریف کرد چرا که مولفه های این ژانر سینمایی را ندارد. من به شخصه فیلم را ملودرامی می دانم که با لحظاتی خوش همراه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست رسانه ای فیلم شادروان به عنوان دومین فیلم روز دوم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد. 

 

در این نشست، حسین نمازی کارگردان شادروان، درباره شکل گیری ایده و فیلمنامه گفت: ایده فیلم مربوط به رویدادی است که در روزنامه چاپ شده بود. من این رخداد را با روایت هایی جانبی همراه کردم که اتفاقا نقش موثری در شکل گیری فیلمنامه نهایی داشت. 

 

نمازی در پاسخ به این پرسش که شادروان را فیلمی کمدی می دانید یا نه؟ توضیح داد: شادروان را نمی توان در چارچوب سینمای کمدی تعریف کرد چرا که مولفه های این ژانر سینمایی را ندارد. من به شخصه فیلم را ملودرامی می دانم که با لحظاتی خوش همراه می شود. 

 

 

بهرنگ علوی بازیگر نقش دایی فیلم، دیگر میهمان این نشست بود. این بازیگر سینما درباره نقش متفاوت خود در شادروان گفت: فیلمنامه را خیلی سریع خواندم و از آن خوشم آمد. کاراکتر دایی چند سالی از من بزرگتر بود و از چالش بازی در این نقش استقبال کردم. البته آشنایی من با عباس نادران تهیه کننده شادروان به سال ها قبل بازمی گردد و او را تهیه کننده ای سالم می دانم. از این جهت همکاری با نادران برایم بسیار خوشایند بود. 

 

 

در ادامه این نشست، رویا تیموریان نیز درباره پذیرش بازی در شادروان گفت: همکاری من با حسین نمازی کارگردان به گذشته بازمی گردد و او را کارگردانی آرام و صبور می دانم که به ایده های مختلف گوش می کند. حالا که نتیجه کار را می بینم به نظرم با اثری داستان گو و رک مواجه ایم که می تواند رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد. 

 

 

گفتنی است رضا رویگری که حضور کوتاهی در فیلم شادروان داشت، میهمان نشست رسانه ای فیلم در برج میلاد بود. او در سخنانی ابراز امیدواری کرد نقشش برای تماشاگران دوست داشتنی بوده باشد. 

پایان پیام/14

نظر شما