شناسهٔ خبر: 52286572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برد لبنیات هراز در آمل و شکست هورسان رامسر در اصفهان

ساری – ایرنا – تیم والیبال لبنیات هراز آمل با کسب چهاردهمین برد فصل علاوه بر تثبیت جایگاهش در رتبه سوم، صعود خود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال را تقریبا قطعی کرد و هورسان رامسر نیز با پذیرش شکست مقابل صدرنشین رقابت‌ها در اصفهان، یک گام دیگر به سقوط از لیگ نزدیک‌تر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال کشور امروز یکشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد و دو تیم مازندرانی این لیگ در حالی که شرایطی کاملا متفاوت نسبت به هم دارند، به مصاف حریفان رفتند که حاصل این دو بازی برای والیبال مازندران یک برد و یک باخت بود.

طبق برنامه لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۶ در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف شهرداری گنبد رفت و هورسان رامسر نیز از ساعت ۱۷ در اصفهان مهمان سپاهان صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی شد.

لبنیات هراز – شهرداری گنبد

لبنیات هراز آمل امروز در بیست‌ودومین مسابقه‌اش طی فصل سی‌وپنجم میزبان شهرداری گنبد شد و توانست با پیروزی ۳ – ۰ مقابل این تیم به چهاردهمین برد فصل دست یابد و چهار بازی مانده به پایان مرحله مقدماتی، صعودش به مرحله دوم رقابت‌ها را قطعی کند.

شاگردان عطایی که بازی هفته بیست‌ویکم را در تهران به تیم رده دومی جدول یعنی پیکان با نتیجه ۳ – ۱ واگذار کرده بودند، در مسابقه امروز از ابتدا برای کسب برد وارد زمین شدند و توانستند انگیزه و توانمندی خود را به یک برد سه امتیازی ارزشمند تبدیل کنند.

حریف امروز لبنیات هراز آمل که پس از ناکامی در هفته‌های ابتدایی لیگ، فصل را با عظیم جزیده دستیار بهروز عطایی در تیم ملی ادامه داد و توانست نتایج قابل دفاعی هم کسب کند. آن‌ها در هفته ششم رقابت‌ها موفق شدند پیکان مدعی و پرستاره را ۳ – ۱ شکست دهند و سوم آذر نیز در هفته نهم رقابت‌ها لبنیات هراز آمل را با همین نتیجه شکست دادند. گنبدی‌ها تا پیش از این مسابقه با ۹ برد در رتبه نهم جدول قرار داشتند و برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌ها نیاز ویژه‌ای به کسب برد در این مسابقه داشتند.

لبنیات هراز در مسابقه امروز بازی حساب شده و یکدستی را ارائه کرد و در هر دست نسبت به دست قبلی عملکرد بهتری داشت. در دست نخست هرازی‌ها توانستند با سرویس‌های مهارنشدنی اسفندیار از حریف پیش بیفتند و با ایجاد فاصله امتیازی از ابتدا تا پایان دست در نهایت ۲۵ – ۲۱ پیروز شوند. دست دوم نیز با برتری هراز آغاز شد و ادامه یافت. این بار فاصله امتیازی هراز با تیم مهمان بیشتر از دست نخست شد و لبنیات هراز آمل ۲۵ – ۱۹ برنده از زمین خارج شد.

شهرداری گنبد در حالی که دست سوم را تقریبا برابر آغاز کرد و در امتیاز ۶ نیز با لبنیات هراز مساوی شد، اما در ادامه نتوانست با میزبان رقابت پایاپای و نزدیکی داشته باشد و لبنیات هراز توانست این بار فاصله بیشتری را با این تیم ایجاد کند و در نهایت دست سوم را با نتیجه ۲۵ – ۱۷ به سود خود تمام کرد.

برد لبنیات هراز در آمل و شکست هورسان رامسر در اصفهان

لبنیات هراز با این برد قاطع علاوه بر جبران شکست مقابل شهرداری گنبد در دیدار رفت، جایگاه خود در رتبه سوم جدول را تثبیت کرد و صعودش به مرحله حذفی رقابت‌ها نیز تقریبا قطعی شده به حساب می‌آید.

سپاهان اصفهان – هورسان رامسر

شاگردان مسعود آرمات که در جدول شرایط مطلوبی ندارند و در پنج بازی اخیرشان موفق به کسب برد نشده بودند، امروز در اصفهان مقابل تیمی قرار گرفتند که از ۲۱ بازی اخیرش ۱۸ برد کسب کرده بود و با فاصله‌ای زیاد نسبت به سایر تیم‌های بالانشین جدول مدعی اصلی قهرمانی است.

هورسان رامسر امروز در اصفهان مانند سه بازی پیشین‌اش مقابل سپاهان در فصل قبل و دور رفت رقابت‌های فصل جاری با نتیجه ۳ – ۰ مغلوب شد.

هورسانی‌ها در این مسابقه هر چه در توان داشتند گذاشتند، اما زورشان به صدرنشین رقابت‌ها نرسید. آن‌ها دست نخست را ۲۵ – ۲۰ و دست دوم را ۲۵ – ۱۹ واگذار کردند. هورسان در این دو دست رقابت نزدیکی با سپاهان نداشت، اما در دست سوم قوی‌تر ظاهر شد و توانست تا امتیاز ۱۵ با سپاهان برابر پیش بیاید. اما تجربه بازیکنان تیم میزبان در امتیازات پایانی به کمک آن‌ها آمد و موفق شدند ۲۵ – ۲۲ هورسان را شکست دهند تا شانزدهمین شکست فصل هورسان نیز رقم بخورد.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۱۳ بهمن برگزار می‌شود که هورسان رامسر در دیداری حساس و نزدیک میزبان دیگر قعرنشین جدول یعنی آذرباتری ارومیه است و لبنیات هراز آمل مهمان شهرداری ورامین می‌شود.

نظر شما