شناسهٔ خبر: 52355135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

هفته سرنوشت‌ساز 4 تیم 13 امتیازی لیگ برتر والیبال رسید

جدال برای صعود به پلی‌آف

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی/ هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال برای تیم‌های دوم تا پنجم جدول رده‌بندی، هفته سرنوشت است؛ 4 تیم پیکان، لبنیات هراز آمل، شهرداری ارومیه و مقاومت یزد با 13 برد به شرط شکست رقبا و البته باخت دو تیم شهرداری گنبد و پاس گرگان، جشن صعود به مرحله پلی‌آف را می‌گیرند.
در این جمع دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. پیکان که هفته قبل با شکست شهرداری ارومیه جایگاه دومی ارومیه را تصاحب کرده، امروز میزبان شهرداری‌چی‌هاست. تقابل دو تیم برای تصاحب پیروزی و امتیاز جدال دیدنی را در سالن غدیر ارومیه رقم می‌زند. هر چند هواداران ارومیه با تصمیم ستاد مقابله با کرونا اجازه ورود به سالن و حمایت از تیمشان را ندارند. به هر حال باید دید انگیزه دو تیم برای پیروزی چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند. لبنیات هراز آمل امروز میزبان شهرداری گنبد است. بهروز عطایی که هفته قبل تیمش در تهران مقابل پیکان باخت، به طور حتم امروز برای پیروزی به مصاف میهمانش شهرداری گنبد می‌رود. شاگردان عطایی با برد در بازی خانگی می‌توانند با جبران باخت دور رفت، در رتبه سوم جدول بمانند، هر چند کار راحتی ندارند، چرا که شهرداری گنبد هم حریف راحتی نیست و بعید نیست همه نقشه‌های هراز را برای برد نقش برآب کند. مقاومت یزد هم در تهران مقابل سایپا قرار می‌گیرد. تیم پنجم جدول که علیرضا طلوع‌کیان دستیار سرمربی تیم ملی را روی نیمکتش دارد، به نظر نمی‌رسد کار سختی داشته باشد. این تیم با پیروزی در تهران می‌تواند معادلات بالای جدولی‌ها را به هم بریزد.جدای از رقابت بالای جدولی‌ها، رقابت دو تیم مس رفسنجان و راهیاب ملل هم دیدنی است؛ دو تیم ششم و هفتم جدول که بدشان نمی‌آید با امتیاز این بازی، شانس خود را برای صعود به پلی‌آف بیشتر کنند.
پاس گرگان هم امروز در سالن غدیر مقابل آذرباتری قرار می‌گیرد؛ بازی تیم دهم و ته جدول که شاید خیلی برای خودشان تأثیر‌گذار نباشد اما آذرباتری با شکست میهمانش به تیم‌های بالای جدول خدمت بزرگی می‌کند. فولاد سیرجان ایرانیان هم در ورامین به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین هم در بازی امروز میزبان هورسان رامسر است؛ بازی که روی کاغذ برای شاگردان رحمان محمدی‌راد خیلی سخت نیست.

نظر شما