شناسهٔ خبر: 66797244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جوار مضجع نورانی امام رضا (ع)،

خدام دربان در غم فقدان خادم الرضا اشک ماتم ریختند

همزمان با ایام شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و تولیت سابق آستان قدس رضوی، محفل قرآن و ذکر مصیبت در آسایشگاه دربانان واقع در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و تولیت سابق آستان قدس رضوی، محفل قرآن و ذکر مصیبت در آسایشگاه دربانان واقع در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر برگزار شد.

در این محفل نورانی که به همت دربانان کشیک دوم برگزار شد، پس از تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم، حاج مهدی سروری با نوای دلنشین مداحی و ذکر مصیبت، یادآور رشادت‌ها و خدمات ارزشمند خادم الرضا در دوران تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری شد.

حضور معاون اماکن متبرکه حرم مطهر، مدیر امور خدمه، رئیس اداره کفشداران، رئیس اداره فراشان و روحانیون معظم و سادات نیز با حضور در این محفل، یاد و خاطره این خادم مخلص مردم را گرامی داشتند.

یادگار یوسفی رئیس اداره دربانان حرم مطهر ضمن ابراز تأثر عمیق از شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: «این محفل به پاس خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در دوران تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری برگزار شده است.

وی ادامه داد: «آیت‌الله رئیسی همواره از دربانان به عنوان حافظان نظم و امنیت در حرم مطهر رضوی یاد می‌کرد از همین رو ما خادمان آستان قدس، بر خود واجب می‌دانیم که یاد و خاطره این خادم مخلص رضوی و همراهان ایشان را گرامی بداریم و با ادامه راه پرفروغ ایشان، در خدمت زائران امام رضا (ع) باشیم.»

در پایان این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه و اهدای صلوات، برای روح پرفتوح خادم الرضا، آیت الله رئیسی، و همه یاران سفر کرده شأن، علو درجات را از خداوند منان طلبیدند.

نظر شما