شناسهٔ خبر: 66797094 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خدام دربان در غم فقدان خادم الرضا، اشک ماتم ریختند

همزمان با ایام شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی،رئیس جمهور و تولیت سابق آستان قدس رضوی، محفل قرآن و ذکر مصیبت در آسایشگاه دربانان واقع در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این محفل نورانی که به همت دربانان کشیک دوم برگزار شد، پس از تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم، حاج مهدی سروری با نوای دلنشین مداحی و ذکر مصیبت، یادآور رشادت‌ها و خدمات ارزشمند خادم الرضا در دوران تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری شد.

حضور معاون اماکن متبرکه حرم مطهر، مدیر امور خدمه، رئیس اداره کفشداران، رئیس اداره فراشان و روحانیون معظم و سادات نیز با حضور در این محفل، یاد و خاطره این خادم مخلص مردم را گرامی داشتند.

یادگاریوسفی رئیس اداره دربانان حرم مطهر درگفت و گو با خبرنگار آستان نیوز ضمن ابراز تأثر عمیق از شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: «این محفل به پاس خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در دوران تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری برگزار شده است.
وی ادامه داد: «آیت‌الله رئیسی همواره از دربانان به عنوان حافظان نظم و امنیت در حرم مطهر رضوی یاد می‌کرد از همین رو ما خادمان آستان قدس، بر خود واجب می‌دانیم که یاد و خاطره این خادم مخلص رضوی و همراهان ایشان را گرامی بداریم و با ادامه راه پرفروغ ایشان، در خدمت زائران امام رضا (ع) باشیم.»

در پایان این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه و اهدای صلوات، برای روح پرفتوح خادم الرضا، آیت الله رئیسی، و همه یاران سفر کرده شان، علو درجات را از خداوند منان طلبیدند.

نظر شما