شناسهٔ خبر: 52265047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرصت ضرب العجل استاندار به زمین خواران و ساحل خواران

استاندارگیلان در پی دستور دیروز رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل ، به همه دستگاه های دولتی و خصوصی فرصت داد تا پایان بهمن فرصت خود اظهاری داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اسدالله عباسی گفت : در پی سفر رییس جمهور به گیلان و تاکید بر آزاد سازی سواحل این استان ، تمام دستگاهای دولتی و نهادها و بخش های خصوصی باید هر چه سریعتر سواحلی را که اشغال کرده اند آزاد کنند.
وی با اشاره به اینکه ۷۹ کیلومتر از ۲۸۶ کیلومتر ساحل در گیلان دردست متصرفان است افزود: به عنوان مقام عالی دولت در استان به تمام سازمان ها دولتی ،خصوصی ، نظامی و انتظامی تا پابان بهمن ماه فرصت خود اطهاری می دهم و با تشکیل کارگروه تملک در صورت غیرقانونی بودن برابر قانون برخورد می کنیم .
دکتر عباسی همچنین گفت : از این تعداد متصرفات بخش های دولتی که زیر مجموعه استانداری و زارت کشور هستند از امروز ملزم هستند که در خصوص عقب نشینی و آزادسازی حریم 60 متر را رعایت کنند و در این زمینه کارگروهی هم تشکیل خواهد شد و آنها را رصد خواهد کرد .

وی خاطرنشان کرد : با کوه خواری‌، ساحل خواری‌و زمین خواری‌ها برخورد خواهم کرد و همه دستگاه ها هم در این رابطه از قوه مجریه ، قوه قضائیه و قوه مقننه با انسجام و هماهنگی تلاش می کنند تا در چارچوب قانون از حریم انقال و بیت المال دفاع کنند.

<div id="video-display-embed-code_7572585"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3347886/7572585?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما