شناسهٔ خبر: 52258181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

22 پروژه تأمین برق در استان اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۲۲ پروژه تأمین برق در استان اردبیل با اعتبار بالغ بر ۱۰۲۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قدیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ۲۲ پروژه تأمین برق در استان اردبیل با اعتبار بالغ بر ۱۰۲۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها شامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع از قبیل توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی و شهری، تجهیز و راه‌اندازی پست‌های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه‌های ۲۰ کیلوولت، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن‌آوری‌های جدید از جمله ریکلوزر - سکسیونرگازی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال است.

برق‌رسانی به روستاها، پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی بی‌برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ادامه داد: هم‌چنین نصب چراغ روشنایی معابر شهرها و روستاها با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال، پروژه‌های نیرورسانی شامل چاه‌های کشاورزی، دامداری، مرغ‌داری، پرورش ماهی صنایع تولیدی و... با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال، طرح کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق (فهام) با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

قدیمی بیان کرد: سایر پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در دهه مبارک فجر امسال نیز شامل اصلاح و بهینه‌سازی خط ۲۰ کیلوولت زمین‌گرمایی مشگین‌شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و برق‌رسانی به روستاها، پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی بی‌برق جمعا با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما