شناسهٔ خبر: 52307786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری بیش از ۳۰۰۰ برنامه در اردبیل/ برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تعداد بیش از ۳ هزار برنامه دهه مبارک فجر با شعار محوری«جشن ملی ۱۴۰۰» در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر اظهار کرد: بیش از ۳ هزار برنامه متنوع در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال به صورت مردمی برگزار و از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی، مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد استفاده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۰ نشاط محور است و ضمن بهره‌گیری از حضور تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم، توجه ویژه به قشر جوان و زنان شده است.

وی ادامه داد: تقویت وحدت و همبستگی ملی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه ویژه به جهاد تبیین و استفاده از ابزار هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم 

باقری تصریح کرد: آمادگی لازم را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن داریم اما با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان، تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

وی تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مانور قدرت نظام است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی، تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش برآب می‌کند‌.

برگزاری «پویش پرچم» در استان اردبیل

رئیس ستاد دهه مبارک فجر استان اردبیل بیان کرد: از جمله برنامه‌های مردمی دهه مبارک فجر، پویش پرچم است که در این راستا از مردم استان دعوت می‌شود برای مشارکت در این پویش، بر سر در خانه‌ها و مغازه‌های خود پرچم‌ جمهوری اسلامی ایران را نصب کنند.

 وی تصریح کرد: ۲۵ کمیته اجرایی در ستاد دهه مبارک فجر استان تشکیل شده است که برنامه های متنوع توسط این کمیته ها در سطح استان اجرایی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، تشریح کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار مدیران و مسؤولان استان با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، رژه موتورسواران نیروهای مسلح، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدا، محافل قرآنی، جشن‌های انقلاب‌ و آیین مهمانی لاله‌ها، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، اعزام مبلغ جهت تببین اهداف انقلاب به مناطق مختلف و ارائه خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم از جمله برنامه‌ها است.

باقری اضافه کرد: به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور، شاهد نورافشانی و بانک تکبیر «الله اکبر» در شب روز ۲۱ بهمن در سراسر استان اردبیل خواهیم بود.

وی گفت: تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه استان جهت حضور پرشور در این برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/3463/

نظر شما