شناسهٔ خبر: 52245224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار گلستان:

ورزشکاران نماد همدلی هستند

زنگانه در پیامی با تبریک صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابتهای جام جهانی قطر از ورزشکاران به عنوان نماد همدلی یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان به مناسبت راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

" بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش همواره عرصه تقویت دوستی و مودت ملت ها بوده و ورزشکاران نماد همدلی در دنیا هستند

پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی فوتبال عراق و راهیابی دلاور مردان عزیز کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شعف عمومی در کشور شد.

این شادمانی با حضور ۳جوان برومند گلستانی آقایان سردار آزمون، احمد نوراللهی، یاسین سلمانی در این دوره مسابقات برای مردم استان دو چندان شد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به تمامی مردم قدر شناس گلستان ، امیدوارم شاهد موفقیت این تیم در عرصه جام جهانی و همچنین نظاره گر اهتزاز پرچم خوش رنگ سرزمین مان در تمام آوردگاه های ورزشی، فرهنگی و علمی باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هم در پیامی این صعود افتخار آفرین را تبریک گفت و نوشت : بی شک صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال قطر، از افتخارات پرفروغ جوانان ورزشکار و غیرتمند ایران عزیز اسلامی به شمار می رود .

قاسمعلی برزمینی گفت : به نیابت از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان گلستان، ضمن قدردانی از تلاش ملی پوشان کشورمان به خصوص گلستانی های حاضر در تیم ملی در این دوره (سردار آزمون، احمد نوراللهی و  یاسین سلمانی ) امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در مسیر پیش‌رو موفق و سربلند باشند."

انتهای پیام/

نظر شما