شناسهٔ خبر: 52336801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

پیام‌ تبریک رئیسی، مخبر، قالیباف ، رضایی، اسماعیلی، امیر‌عبداللهیان و سجادی

رئیس جمهور: پیروزی‏‌های مقتدرانه تیم ملی موجی از شادی برای ملت ایران به ارمغان آورد

صاحب‌خبر -
 گروه ورزشی/ قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی قطر، موجی از شادی و شعف میان مردم به‌وجود آورد و در این شرایط پیام‌های تبریک مسئولان عالی‌رتبه کشور هم یکی پس از دیگری منتشر شد. دقایقی بعد از این پیروزی، آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در پیام تبریک‌اش نوشت: «پیروزی‏‌های پی‏‌در‌پی و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی و راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورد. اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم غیور ایران که تجلی پویایی و شکوه یک ملت است، از تلاش‌‏های ارزنده همه دست‌اندرکاران، مربیان و بویژه بازیکنان توانمند و باغیرت تیم ملی فوتبال، صمیمانه سپاسگزارم و از درگاه خداوند آرزوی سلامتی، سرافرازی و ادامه پیروزی آنان را در مراحل بعدی دارم.»
در پیام محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور نیز آمده است: «صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ را به همه مردم ایران عزیز تبریک می‌گویم. بازیکنان غیور تیم ملی با سریع‌ترین صعود به جام جهانی این ملت بزرگ را خوشحال کردند و این بزرگترین مدال افتخاری است که نصیب آنها شده است. از مربیان، بازیکنان و تمامی کادر تیم ملی فوتبال تشکر می‌کنم و امیدوارم این تیم پرافتخار در ادامه مسیر همچنان بتوانند شادی و رضایتمندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.» امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه هم در توئیتر خود نوشت: «سریع‌ترین صعود ایران به جام جهانی فوتبال بر همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان مبارک باد. خدا قوت به ورزشکاران عزیز.»
سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در حساب توئیتر خود نوشت: «تشکر از بازیکنان عزیز تیم ملی فوتبال که با پیروزی و افتخار به مسابقات جام جهانی صعود کردند و موجب شادی مردم ایران شدند.» همچنین محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: «صعود افتخارآمیز غیورمردان تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر موجب شادمانی و مسرت مردم‌ عزیز ایران شد. ملت ایران به شما قهرمانان دلاور خود افتخار می‌کند. ضمن تبریک این افتخارآفرینی به ملت بزرگ ایران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، امیدوارم جوانان دلاور کشورمان همواره در تمامی عرصه‌ها پیروز و سرافراز باشند.» سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان هم در پیامی اینچنین به صعود تیم ملی به جام جهانی واکنش نشان داد: «عرصه ورزش بار دیگر با غریو شادی یک ملت و اهتزاز پرچم ایران همراه بود تا به افتخار صعود به جام جهانی فوتبال، خداوند منان را شکر کنیم و به تیمی که صعود مقتدرانه به این آوردگاه بزرگ ورزشی داشت، ببالیم و جشن صعود را در کنار مردم برپا کنیم. تلاش وافر تک‌تک ملی‌پوشان فوتبال، کادرفنی و سرپرستی و برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران این رشته در فدراسیون را ارج می‌نهم و از حمایت‌های خالصانه و انرژی مثبت مردم کمال تشکر را دارم و تأکید می‌کنم که حمایت از این تیم همچنان ادامه خواهد داشت تا همچنان نشاط مردم استمرار یابد و این تیم مقتدر در جام جهانی قطر هم اتفاق و افتخار مهمی را به ارمغان آورد. از حمایت‌های رئیس محترم جمهور به عنوان پشتوانه و سرمایه مهم ورزش کشور و فوتبال ایران به نیکی نام می‌برم و حضور دکتر مخبر در کنار ملی‌پوشان که موجبات دلگرمی ورزشکاران، کادر فنی و مردم شد را قدر می‌نهم، امیدوارم عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه ورزش استمرار یابد و همچنان عرصه ورزش با تجلی توانمندی ورزشکاران موجب شادی و نشاط هموطنان عزیز شود.»
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت:« ‏صعود آسان و مقتدرانه ‎تیم ملی به جام جهانی خوشحالی و انسجام ملت را به دنبال داشت. با همت ملی پوشان ‎فوتبال، شادی و خوشحالی در آستانه فجر در سرزمین مان مضاعف شد.» محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور هم در توئیترش نوشت:« جوانان سرافراز ایران زمین باردیگر با صعود غرور آفرین مسافر جام جهانی شدند تا شایستگی ملت ایران را برای جهانیان به نمایش بگذارند. درود خدا بر شما. دست تک تک شما را می بوسم. به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می کنم.»

نظر شما