شناسهٔ خبر: 52234217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر مایه غرور ملت ایران شد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی در پیامی صعود تیم‌ ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی قطر را مایه غرور و مسرت ملت ایران دانست.

صاحب‌خبر -

فرزاد مخلص الائمه در این پیام که نسخه‌ای از آن شامگاه پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرده است: صعود افتخار آفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر که با تلاش خستگی ناپذیر، غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان به‌ دست آمد، موجب غرور و مسرت هموطنان عزیر شد و به قلب ۸۰ میلیون ایرانی داخل کشور و ایرانیان سراسر جهان در این سرمای بهمن ماه حلاوت و گرمایی صد چندان بخشید.
در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این پیروزی خجسته و غرور آفرین به این دلاورمردان، مربیان، کادر فنی، ملت شریف ایران اسلامی و مردم نجیب و ورزش دوست استان مرکزی، از خداوند متعال برای تمام ورزشکاران غیور میهن اسلامی موفقیت روزافزون در تمام میادین ورزشی را مسئلت می نمایم و امیدوارم در ادامه موفقیت‌های فوتبالی شاهد اقتدار و حضور مقتدرانه تیم آلومینیوم اراک در جام باشگاه‌های آسیا باشیم و غنای فرهنگی دیار آفتاب را در سراسر دنیا به منصه ظهور برسانیم.
در ادامه این پیام عنوان شده است: در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر این شور و اشتیاق و شعف مبارک‌ و یاد و نام همه شهیدان عزیز که برای اقتدار ایران اسلامی جان عزیزشان را تقدیم کردند، گرامی باد.

تیم کشورمان برای ششمین مرتبه موفق به حضور در جام‌جهانی شد.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در جام‌جهانی دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حضور داشت.

دیدار بعدی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات و در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

نظر شما