شناسهٔ خبر: 52234101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیران گلستان صعود فوتبال ایران به جام جهانی قطر را تبریک گفتند

گرگان - ایرنا - تعدادی از مدیران گلستان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی قطر، با صدور پیام‌هایی این افتخارآفرینی را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

 گلستان شاید در بخش تیمداری فوتبال در زمره استان‌های موفق نباشد اما حضور تک ستارگانی ارزشمند همچون احمد نوراللهی ، یاسین سلمانی و سردار آزمون گلستان را به معدن استعدادهای ناب فوتبالی تبددیل کرده است.

فوتبال گلستان در گذشته تک ستاره‌هایی داشت که گاه و بیگاه ظهور کرده و در لیگ کشور می‌درخشیدند اما طی سال‌های اخیر تعداد این بازیکنان همواره در حال افزایش است به گونه‌ای که علاوه بر لیگ برتر، چند گلستانی در لیگ های خارجی به دنبال تحقق رویاهای خود هستند.

 شامگاه امشب پنجشنبه و پس از پیروزی تیم ملی برابر عراق، مدیران گلستانی در پیام هایی این افتخار آفرینی را تبریک گفتند.

استاندار گلستان در پیامی نوشت: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی فوتبال عراق و راهیابی دلاور مردان عزیز کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شعف عمومی در کشور شد.

در پیام علی‌محمد زنگانه آمده است: این شادمانی با حضور جوانان برومند گلستانی آقایان سردار آزمون، احمد نوراللهی، یاسین سلمانی در تیم ملی دو چندان شد
وی نوشت: اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به تمامی مردم قدر شناس گلستان ، امیدوارم شاهد موفقیت این تیم در عرصه جام جهانی و همچنین نظاره گر اهتزاز پرچم خوش رنگ سرزمین مان در تمام آوردگاه های ورزشی، فرهنگی، و علمی باشیم

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هم در پیامی این صعود افتخار آفرین را تبریک گفت و نوشت : بی شک صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال قطر، از افتخارات پرفروغ جوانان ورزشکار و غیرتمند ایران عزیز اسلامی به شمار می رود .

قاسمعلی برزمینی نوشت : به نیابت از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان گلستان، ضمن قدردانی از تلاش ملی پوشان کشورمان به خصوص گلستانی های حاضر در تیم ملی در این دوره (سردار آزمون، احمد نوراللهی و  یاسین سلمانی ) امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در مسیر پیش‌رو موفق و سربلند باشند.

مدیران گلستان صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر را تبریک گفتند

یکی از بازیکنان تاثیرگذار در بازی های مقدماتی جام جهانی، هافبک قلدر و بازی‌ساز آزادشهری بود.

احمد نورالهی بازیکنان شباب امارات هر چند در دیدار با عراق حاضر نبود اما در بازی های قبلی نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی ایران داشت.

فرماندار آزادشهر در شرق گلستان در پیامی صعود یوزپلنگان ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

حمیدرضا ملک حسینی نوشت : تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت و تلاش جهادی موفق شد یک بار دیگر افتخار ارزشمندی را در تاریخ ورزش کشور ثبت نموده و زمینه شادی و نشاط مردم عزیز ایران اسلامی بویژه شهرستان آزادشهر را فراهم نماید.

فرماندار آزادشهر گفت : بازی های جذاب ، بیادماندنی و بدون باخت و سریعترین صعود در ادوار گذشته مقدماتی جام جهانی، بیانگر اقتدار و صلابت و قدرت این تیم سرافراز و افتخار آفرین است.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان هم گفت : بازی حساب‌شده ملی پوشان نشان داد که فوتبال ایران به مراتب از سطح تیم های آسیایی بالاتر است.

رمضان علی سنگدوینی افزود: به عنوان یک فوتبالیست قدیمی از بازی ملی پوشان لذت بردم و امیدوارم با استمرار حمایت از این تیم مقدمات صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی فراهم شود.

به گزارش ایرنا هر چند در دیدار مقابل عراق ملی پوشان گلستانی حضور نداشتند اما اهتمام آنها در بازی های گذشته از ذهن علاقه‌مندان فوتبال فراموش نمی‌شود.

مدیران گلستان صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر را تبریک گفتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در پیامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی قطر را تبریک گفت.

در پیام محمد رعیت آمده است : صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی، بی‌شک به یاری خداوند بزرگ و در پناه مدیریت کارآمد، برنامه‌ریزی هوشمندانه و همت جوانان و حمایت مردم قدرشناس به دست آمد.

وی اظهار داشت : اینجانب بر این باورم که این توفیق، می‌تواند الگویی شایسته برای همه ما و در همه عرصه‌های دیگر باشد.

شهرکی  رییس مجمع خیرین گلستانی ، شاددمهر نماینده مردم گنبددر مجلس شورای اسلامی ،کاظم نژاد عضو شورای شهر گرگان و جمعی دیگر از مسوولان گلستان هم صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک گفتند

گلستان هیچگاه تیمی در سطح اول فوتبال کشور نداشت و به جز چند سال حضور تیم اتکا در لیگ دسته اول که آن هم با انتقال امتیاز از تهران همراه بود، در همه این سال ها به نمایش تک ستاره های خود دلخوش بود اما حالا دایره این رویاپردازی از مرزهای کشور فراتر رفته و به لیگ چند کشور اروپایی و آسیایی نیز کشیده شده است.

شاید درخشش همین ستاره ها باشد که تعداد فوتبالیست های نوجوان و جوان گلستان را به مرز ۱۵ هزار نفر رسانده و آن ها را با فکر تبدیل شدن به سردار آزمونی دیگر به خواب می‌برد.

به جز چند گلستانی حاضر در لیگ های خارجی، تعدادی از فوتبالیست های استان در لیگ برتر حضور دارند و امیدوارند با درخشش در تیم های خود راهی به مدارج بالاتر فوتبال مانند دعوت شدن به اردوی تیم ملی پیدا کنند.

آرمین سهرابیان، محمدجواد کیا، مجید نصیری و محمدحسین عسگری از کردکوی، عارف غلامی، علیرضا امیرخان، احسان تاییدی و محمد علی‌نژاد از گرگان، مجتبی ممشلی از مینودشت، کمال الدین نیکخوی از آق‌قلا، عارف حاجی عبدی از بندرگز و میلاد کر از بندرترکمن از جمله بازیکنان گلستانی شاغل در تیم‌های لیگ برتری هستند.

علاوه بر عضویت ۱۵ فوتبالیست گلستانی در تیم‌های لیگ برتری، سردار آزمون و احمد نوراللهی به نمایندگی از این دیار در تیم‌های اروپایی و آسیایی افتخار آفرینی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، شامگاه پنجشنبه و لحظاتی پس از برد تیم ملی شماری از هوادارن بویژه جوانان و نوجوانان با بدست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و منقش کردن صورت خود به رنگ سبز و سفید و قرمز به ابراز احساسات و شادمانی پرداختند.

رانندگان خودروهای عبوری با به صدا درآوردن بوق های ممتد و روشن کردن چراغ های خودرو و بالابردن پرچم جمهوری اسلامی در جشن پیروزی مشارکت کردند.

 احمد نورالهی و سردار آزمون دو فوتبالیست گلستانی عضور تیم ملی ایران است که به سبب مثبت شدن تست کرونا امکان حضور در مقابل عراق را بدست نیاوردند.

در بازی‌های مقدماتی یاسین سلمانی هم سابقه دعوت به تیم ملی را کارنامه دارد

 گلستان حدود ۲ میلون نفر جمعیت دارد.

نظر شما