شناسهٔ خبر: 52222088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ داور قزوینی در مسابقات کشوری دوچرخه سواری قضاوت کردند

قزوین – ایرنا – دبیر هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت: طاهره پورحیدری و دلارام ذاکزانی ۲ داور قزوینی در مسابقات مجازی دوچرخه سواری وزارت بهداشت قضاوت کردند.

صاحب‌خبر -

محسن شیخ سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین همایش مجازی ورزشهای همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی بزرگداشت شهدای دانشجو در ۹ رشته ورزشی شامل یک رشته آنلاین(دارت) و هشت رشته آفلاین در رشته‌های مختلف برگزار شد که دو داور از پنج داور این مسابقه ها از استان قزوین بودند.

وی گفت: طاهره پور حیدری نایب رئیس هیأت دوچرخه سواری استان قزوین و سرداور فدراسیون دوچرخه سواری کشور و دلارام ذاکزانی از داوران و مربیان جوان تیم ملی از قزوین، کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

این مسوول افزود: در دومین همایش مجازی ورزشهای همگانی دانشجویان وزارت بهداشت در رشته دوچرخه سواری ۱۸۹ دانشجو حضور یافتند که نسبت به دوره گذشته با رشد سه برابری مواجه بود.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها در بخش پسران، ۶۳ شرکت کننده و در بخش دختران ۱۲۶ نفر مشارکت داشتند و فیلم های ارسالی خود را در قالب حرکات ورزشی براساس آیین نامه و مقررات بازیها، ارسال کردند که طی دو روز داوری این مسابقات انجام شد.

دبیر هیأت دوچرخه سواری قزوین گفت: داورانی که در این مسابقات قضاوت کردند همگی از داوران با تجربه بودند که سابقه قضاوت در رقابت ها و مسابقات مختلف را طی سال‌های گذشته داشتند که باعث افزایش سطح فنی مسابقات شد.

نظر شما