شناسهٔ خبر: 52173473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از آغاز طرح توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در شهرستان بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، « حسین موهبتی» امشب در کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: عرضه اینترنتی اقلام و کالاهای اساسی می‌تواند در توزیع بهتر و همچنین با نظارت کافی و بیشتر مؤثر باشد.

وی از ارائه برخی اقلام ضروری مردم به صورت اینترنتی در بیرجند خبر داد و افزود: این موضوع اقدامی مناسب و ارزنده در راستای تنظیم بازار و اطمینان خاطر مصرف کنندگان بوده که در شهرستان بیرجند آغاز می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، متقاضیان می‌توانند برای تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز خود به صورت اینترنتی اقدام و با هزینه حمل رایگان در محل منزل این کالاها را دریافت کنند.

موهبتی به مزایای این طرح اشاره داشت و افزود: این طرح از هدررفت وقت جلوگیری، توزیع را سرعت و همچنین سبب نظارت بهتر بر توزیع کالاهای اساسی می‌شود.

گفتنی است در پایان این جلسه وضعیت ذخیره‌سازی و تأمین میوه تنظیم بازار پایان سال بررسی و مصوب گردید به منظور کنترل قیمت کالا‌های اساسی در ایام پایان سال، حدود ۹۰۰ تن برنج  و ۱۷۵ تن شکر تنظیم بازار در سطح بازار استان توزیع شود.

همچنین در این جلسه طرح سامانه توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی که توسط سازمان تعاون روستایی و اداره کل پست استان راه‌اندازی شده بود مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و مقرر شد که بخشی از کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار از این طریق در سطح بازار استان توزیع شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

نظر شما