شناسهٔ خبر: 52177892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای رزمایش حضرت فاطمه‌زهرا(س) در 4 شهرستان مرزی خراسان‌جنوبی/ یک‌هزار عمل جراحی در بیمارستان صحرایی

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری گفت: این قرارگاه در روزهای آینده نسبت به اجرای رزمایش امنیتی، دفاعی و مردم‌داری حضرت فاطمه زهرا(س) را در چهار شهرستان مرزی استان با محوریت شهرستان زیرکوه اقدام می‌کند.

صاحب‌خبر -

غلامعلی تناکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی افتخار دارد که به عنوان قرارگاه عملیاتی زیرمجموعه قرارگاه عملیاتی ثامن‌الائمه نیروی زمینی در روزهای آینده نسبت به اجرای رزمایش امنیتی، دفاعی و مردم‌داری حضرت فاطمه زهرا(س) را در چهار شهرستان مرزی استان با محوریت شهرستان زیرکوه اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف از این رزمایش نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای نظامی، بسجیان و رزمندگان این قرارگاه و ظرفیت‌های متعدد نظام برای دفاع و مراقبت از امنیت با استفاده از روش‌های نوین است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با بیان اینکه همچنین در این رزمایش علاوه بر آمادگی‌های عملیاتی و افزایش تعامل و هماهنگی‌های بین رده‌ها، افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی صورت گرفته است، یادآور شد: این بیمارستان به صورت مجهز برای امداد و بهداشت، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی برای منطقه به مدت پنج روز در روستای مرزی شاهرخت برپا است.

تناکی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار عمل جراحی در این بیمارستان صحرایی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت اجرای این رزمایش یک‌هزار بسته معیشتی توزیع، ۲۵ سری جهزیه و لوازم التحریر در بین مردم محروم این منطقه توزیع و راه‌اندازی کاروان جنگ شادی در روستاهای مرزی صورت می‌گیرد، افزود: همچنین طرح اجرای سه بند خاکی با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان مورد مطالعه قرار گرفته تا عملیاتی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خاطرنشان کرد: همچنین انجام فعالیت‌های عمرانی در روستاهای مرزی جزو اهداف این رزمایش بوده که انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

نظر شما