شناسهٔ خبر: 52118270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه سیستان و بلوچستان در گرو احداث زیر ساخت های ارتباطی

خبرگزاری صداوسیما

سيستان و بلوچستان نيازمند ساخت راه هاي مواصلاتي است. در شمال احداث راه های جدید و در جنوب تکميل محورهاي ترانزيتي کالا در منطقه آزاد چابهار نقش مهمي در رونق اقتصادي استان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار در بازدید از ساخت بزرگراه شمال استان گفت: با توجه تجاری بودن است ، احادث راه برای استان ارزشمند است.

مدرس خیابانی افزود: با این روند پیشرفت تا قبل از پایان سال ۱۴۰۱ می توانیم ۵۰ کیلومتر از شبکه بزرگ راهی استان را تکمیل کنیم.
استاندار ادامه داد : تاکنون حدود ۴۱۸ کیلومتر شبکه بزرگ راهی در استان ایجاد شده و با اضافه شدن ۵۰ کیلومتر مجموع بزرگ راه ها به ۴۷۰ کیلومتر خواهد رسید.
مدرس خیابانی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات راه های استان از مصوبات سفر ریاست جمهوری تخصیص یافته و با توجه ویژه وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه بخ دنبال جذب اعتبارات هستیم.
مدیر کل راه و‌شهرسازی شمال استان هم در این بازدید با اشاره به حمایت های مالی استانداری از پروژه های راهسازی در استان ، گفت: قرار گرفتن بزرگ راه های استان در اولویت نشان از عزم جدی برای رونق گرفتن در موضوع ترانزیت است.
اکبری افزود: تا پایان اسفند امسال ، حدود ۵۰ کیلومتر بزرگ راه در استان دوبانده خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_7539781"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3340612/7539781?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما