شناسهٔ خبر: 52094056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین جشنواره ملی باعنوان "بهائیت محفل خیانت" به کار خود پایان داد

کرج- ایرنا- دومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی، پوستر و کاریکاتور با عنوان " بهائیت محفل خیانت" روز پنجشنبه بامعرفی برترین های بخش های مختلف در کرج به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

دبیر بخش محتوایی جشنواره ملی هنرهای گرافیکی، پوستر و کاریکاتور  در مراسم اختتامیه این جشنواره با اشاره به خیانت های بهاییت به جوامع بشری گفت: این فرقه ضاله با توجه به اینکه از همان روزهای ابتدایی فعالیت و بوجود آمدنش شیعه را  مورد هدف قرار داده بود به همین دلیل مورد توجه استکبار جهانی قرار گرفت و همچنان نیز مورد توجه است.

حجت الاسلام علیرضا روزبهانی افزود: حتی در روزهای اخیر سنا آمریکا قطعنامه ای را علیه کشور ما صادر کرده که نفس این کار نشان دهنده تداوم روند حمایتی است که استکبار از این فرقه ضاله دارد.

وی با اشاره به اهمیت فرقه ضاله بهاییت برای استکبار جهانی و رسانه های وابسته شان تصریح کرد: سوال برانگیز است که فرقه ای به این کوچکی چرا استکبار و نظام سلطه حیثیت خود را برای آن خرج می کند.

روزبهانی با بیان اینکه فرقه بهائیت از هر فرصتی برای مطرح کردن خود استفاده می کند گفت: به عنوان مثال  امروز یکصدمین سال ورود بهائیت به تونس است و کل بهائیان تونس که یک هزار و ۵۰۰ نفر هستند، اما برای ورود بهائیت به این کشور کل ساختار بهائیت برای آنها نشست و سمینارهای مختلف برگزار می کند.

دبیر بخش محتوایی جشنواره بهائیت محفل خیانت در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری این جشنواره اشاره و افزود: از سوی دیگر در ایران  جشنواره به نام بهائیت محفل خیانت در ایران برگزار می شود و کل سیستم رسانه ای بهائیت، بی بی سی، اینترنشنال و تمام شبکه های معاند شروع به پخش برنامه ای می کنند که چرا همچین جشنواره ای با این عنوان در ایران برگزار شده است.   

وی ادامه داد: این در حالی است که  ما با استناد به تاریخ و منابع آنها و با استفاده از هنرمندان متعهد که اخلاق برای آنها مهمترین رکن است این جشنواره را برگزار کردیم و از حیطه اسلامی خارج نشدیم.

روزبهانی در ادامه با بیان اینکه برخی در داخل عنوان می کنند که آیا این کار تبلیغ بهاییت نیست تصریح کرد: این در حالی است که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر شما روایت نکنیم آنها روایت خواهند کرد چرا که اگر ما سکوت کنیم دیگر چه کسی باید پاسخگوی دروغ گویی شان باشد.

وی با بیان اینکه فرقه ضاله بهائیت، فرقه ای ضد بشری است گفت: این فرقه با استثمار و به بند کشیدن انسان ها به حقوق بشر آسیب می زنند و این را کسانی که مدافع حقوق بشر هستند باید بدانند که خود بهائیت یکی از موانع رسیدن بشر به حقوق خود است.

 ۱۹۳ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی  بهائیت محفل خیانت در سه بخش پوستر، کاریکاتور و هنرهای گرافیکی ارسال که در پایان نفرات برتر هر بخش معرفی شدند. 

نظر شما