آیتول، پلتفرم مدیریت پرداخت و ارائه خدمات یکپارچه خودرویی بعد از گذشت ۳ سال از فعالیت خود از هویت جدید برند خود رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی آیتول معرفی هویت جدید برند آیتول و در کنار آن تغییر وبسایت و اپلیکیشن این برند، آغازی است برای خلق تجربهای جدید برای کاربران تا با وبسایت و اپلیکیشنی کاربرپسندتر از خدمات آیتول استفاده کنند. با توجه به توسعه خدمات آیتول و با ایجاد تغییر در استراتژیهای بازاریابی این برند استارتآپی، مدیران ارشد این برند تصمیم به خلق هویتی جدید برای آیتول گرفتند و با انجام فعالیتهایی چون تحقیقات بازار، افزایش تعامل با مخاطبان هدف، بررسی مجدد و دقیق عواملی که بر شکلدهی احساس مخاطب نسبت به برند تاثیرگذار هستند و… به هویت جدید برند آیتول رسیدند.
آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویسهای تجمیع شده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد حالا با توسعه و افزایش تنوع خدمات و سرویسهای خود بیش از ۱۰ سرفصل خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه بدنه، عوارض خودرو، معاینه فنی، ترخیص خودرو، تعویض پلاک، تعمیرگاه آیتول، مشاوره حقوقی و تعویض روغن را پوشش میدهد.
آیتول علاوه بر ارائه خدمات خودرویی بر بستر وب، از طریق اپلیکیشن نیز به کاربران اندروید و iOS سرویس ارائه میدهد.
∎
نظر شما