شناسهٔ خبر: 52054806 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۵ سوداگر مرگ و کشف ۸۵۸ کیلوموادافیونی درسیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۸۵۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال ۲ محموله مواد مخدر از شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر به مرکز کشور را داشتند، مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مذکور اطلاع دادند.

او گفت: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان مهرستان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای هیز آباد مهرستان بودند، شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

او گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودرو‌ها به سمت کوهستان‌های اطراف فرار کردند.

طاهری گفت: در این عملیات ۴ نفر از قاچاقچیان فراری دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از آن‌ها مقدار ۲۴۶ کیلو گرم مواد افیونی کشف شد.

انتهای پیام/گ

نظر شما