شناسهٔ خبر: 51792034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه خاش:

شهید سلیمانی مدافع واقعی مظلومان بود

امام جمعه خاش گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت، مقابله با ظلم و ستم و مدافع واقعی مظلومان عالم بود.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - حجت الاسلام غلامرضا دهقان  امام جمعه خاش در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در خاش گفت: شهید سلیمانی در تمام سالهای عمر با برکت خود یار و یاور و پشتیبان رهبر معظم انقلاب ماند و با ویژگی ولایتمداری به دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی ایران با تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب به اهداف والای مقابله با زورگویان و متجاوزان دست پیدا خواهد کرد.

وی گفت:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت از مرزهای میهن و مقابله با اشرار و گروهک های تروریستی بهترین الگو برای مبارزان در لشکر اسلام بود.

امام جمعه خاش گفت: شهید میرحسینی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس نیز نشان داده که نیروهای ارزشی سیستان و بلوچستان هم با ویژگی ولایتمداری و وفاداری به اسلام و انقلاب در شرایط دشوار جنگ با هر گونه ظلم و تجاوز مقابله و از خاک و ارزشهای میهن صیانت می کنند.

فرمانده سپاه خاش هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی و شهدای عرصه امنیت سپاه سیستان و بلوچستان گفت: امروزه به برکت خون مطهر شهیدان شاهد برافراشته نگهداشته شدن پرچم اسلام و انقلاب در سرتاسر دنیا هستیم و باعث افتخار است که شهید سلیمانی در جبهه مقاومت توانستند به عزتمندی و سرافرازی اسلام و انقلاب کمک کنند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی گفت: بدون ‌تردید، فرزندان این مرز و بوم، با شجاعت تمام و پایمردی، قهرمانانه، حرکت در راه حق و حقیقت و برپایی نظامی مبتنی بر "عقلانیت، عدالت و معنویت" را ادامه خواهند داد، تا ان شاءالله ریشه سلطه‌جویی و استکبار از سراسر جهان خشکانده شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما