شناسهٔ خبر: 52028643 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله پهپادی به فرودگاه ابوظبی

خبرگزاری صابرین نیوز از حمله پهپادی به مناطقی از امارات از جمله فرودگاه ابوظبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الجزيره، خبرگزاری امارات از انفجار سه تانکر نفت در منطقه الصفح در ابوظبی خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_7522914"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3336719/7522914?width=350&height=250"></script></div>

این خبرگزاری همچنین از وقوع یک مورد آتش سوزی در منطقه‌ای در نزدیک فرودگاه ابوظبی خبر داد، اما افزود، این آتش سوزی خسارتی به دنبال نداشت.

خبرگزاری امارات نيز به نقل از پلیس ابوظبی اعلام کرد، در محل وقوع انفجار بونکرهای نفت در منطقه المصفح ابوظبی، لاشه های کوچک پیدا شده است و به نظر می رسد این تکه ها متعلق به پهپاد باشد.

در همين حال به گزارش تلویزیونی المیادین،‌ بر اساس تحقیقات اولیه، قطعاتی پیدا شده که احتمالا مربوط به حمله پهپادی به دو منطقه است.

این در حالی است که خبرگزاری صابرین نیوز هم از حمله پهپادی به مناطقی از امارات از جمله فرودگاه ابوظبی خبر داد. اين خبرگزاري از توقف پروازهای فرودگاه ابوظبی در پی حملات نیروهای جنبش انصارالله یمن خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در ساعات آینده بیانیه مهمی درباره عملیات ویژه نظامی در عمق خاک امارات منتشر می کند.

نظر شما