شناسهٔ خبر: 67949576 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ژنرال صهیونیست: در صورت جنگ با حزب‌الله، اوضاع قابل کنترل نخواهد بود

تهران- ایرنا- یک ژنرال رژیم صهیونیستی گفت: اگر نسنجیده عمل کنیم و وارد جنگ با حزب الله شویم، کنترل اوضاع از دست ما خارج خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، در حالی که تهدیدهای تو خالی رژیم صهیونیستی مبنی بر آماده شدن برای حمله به لبنان به دنبال حادثه «مجدل شمس» ادامه دارد، اما ترس از جنگ با حزب الله لحظه ای اشغالگران را رها نمی کند.

در این راستای «گدعون شفر» رئیس سابق بخش نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تبعات ورود به جنگ با حزب الله هشدار داد.

وی به کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: قبل از جنگ با حزب الله باید به خوبی فکر کنیم و اوضاع را بسنجیم.

این ژنرال ذخیره صهیونیست افزود: اگر نسنجیده رفتار کرده و وارد جنگ با حزب الله لبنان شویم، دیگر نمی توانیم بر اوضاع کنترلی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، در حالیکه حزب الله هرگونه دخالت در حمله به «مجدل شمس» در بلندی‌های اشغالی جولان را تکذیب کرده است، مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی در تلاش برای سوء استفاده از آن برای توجیه حملات به لبنان هستند و بر قطعی بودن پاسخ به آن تاکید می کنند.

«هرتزی هالیوی»رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شده بود: پاسخ ما قوی و در داخل خاک لبنان خواهد بود. در صورت لزوم با تمام قدرت عمل خواهیم کرد و همه ابزارهای لازم را برای بازگرداندن ساکنان شمال (شهرک‌های مرز لبنان) به خانه‌هایشان به کار خواهیم گرفت.

در همین راستا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز حین بازدید از مجدل شمس مدعی شده بود: حزب‌الله لبنان مسئول این تراژدی است و هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. ما روند عملیات پاسخ به حمله مجدل شمس را تعیین کرده‌ایم.

پیشتر نیز «بنی گانتس» رئیس حزب اپوزیسیون «اتحاد» نیز در این باره با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه کابینه نتانیاهو به دلایل سیاسی، چیزی که اسرائیل به آن نیاز دارد را انجام نمی‌دهد.

وی ادعا کرد: باید پاسخ قوی به حزب‌الله و لبنان داده شود و برای عملیات گسترده در شمال آماده شویم.

نظر شما