شناسهٔ خبر: 51967108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سيستان و بلوچستان ، بهشت مواد معدني ايران

خبرگزاری صداوسیما

سيستان و بلوچستان مي‌تواند به بهشت مواد معدني ايران تبديل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئيس سازمان زمين‌شناسي و اکتشافات معدني کشور و رئيس هيئت عامل ايميدرو در سفر به استان با اشاره به ظرفيت هاي کلان معدني سيستان و بلوچستان از توسعه عمليات بهره برداري و اکتشاف معادن استان در آينده نزديک خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_7508892"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3333736/7508892?width=350&height=270"></script></div>
معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در بازدید از معدن و کارخانه فرآوری مس سیاسترگی در شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ظرفیت‌های امیدبخش معدنی در سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های فرامرزی این استان پهناور مورد توجه ویژه دولت است.
 
 رضا محتشمی پور  گفت: به واسطه ظرفیت‌های خوبی که در بخش معادن در این استان وجود دارد یک افق امیدبخشی را پیش روی این خطه می‌بینیم و یکی از جبهه‌های اصلی کار در سال‌های آینده است.
 
وی افزود رشدی که سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر در حوزه معدن داشته اگر با همین سرعت ادامه پیدا کند شاهد شکوفایی آن خواهیم بود. 

نظر شما