شناسهٔ خبر: 51961170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پایان نیم فصل لیگ با صدرنشینی استقلال

درچارچوبِ هفته پانزدهم این مسابقات، استقلال تهران با ۳ گل میزبانش نفتِ مسجدسلیمان را شکست داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 استقلال با این پیروزی و کسب ۳۵ امتیاز، پس از ده سال، نیم فصل لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساند. در این بازی، امیرحسین حسین زاده - دوبار و کوین یامگا برای آبی پوشانِ تهران گلزنی کردند.

پرسپولیس نیز در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل مقابل فجرسپاسی شیراز به پیروزی رسید و با امتیاز در رده دوم قرار گرفت. گل این دیدار را مهدی ترابی زد.
 
همچنین سپاهان اصفهان در اراک برابرِ میزبانش آلومینیوم با تساوی بدونِ گل متوقف شد. سپاهان با ۲۹ و آلومینیوم با ۲۴ امتیاز بترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان هم با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت. تیم‌های مس و پیکان با ۲۳ و ۲۲ امتیاز بترتیب پنج و ششم جدول را به خود اختصاص داده اند.
 
ذوب آهن اصفهان در فولاد شهر مقابل میهمانش گل‌گهر سیرجان به تساوی بدونِ گل رضایت داد.
 
در تبریز، تیم تراکتور برابرِ نساجی مازندران با تساوی ۱- ۱ متوقف شد. در این بازی، ابتدا در دقیقه ۵۵ امیرمهدی جانملکی برای میهمان گلزنی کرد و در ادامه، هادی محمدی در هفتاد و نهمین دقیقه بازی، کار را برای تراکتور به تساوی کشاند.
 
در دو بازی دیگر فولاد خوزستان در اهواز با ۲ گل پدیده مشهد را مغلوب کرد. لوسیانو پریرا و آیاندا پاتوسی، گلزنان فولاد در این مسابقه بودند.
 
در کرج هم هوادار ۲ - ۱ نتیجه را به صنعتِ نفت آبادان واگذار کرد. شروین بزرگ و مهدی ممی زده برای نفت آبادان و مهدی عبدی برای هوادار گلزنی کردند.
 
 

نظر شما