شناسهٔ خبر: 66694428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همدان میزبان بانوان کشور در مسابقات «تک لیف»

همدان میزبان بانوان کشور در مسابقات «تک لیف»شد همدان میزبان بانوان کشور در مسابقات «تک لیف»شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: به مناسبت دهه کرامت، شهر همدان میزبان دومین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان باشگاه های کشور است.

حمیدرضا یاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی مسابقات کشوری در همدان، اظهار کرد: خوشبختانه هیأت بدنسازی و پرور اندام استان همدان دوباره به روزهای پرکاری خود رسیده است و بعد از برگزاری چندین کلاس دانش افزایی و مسابقات مختلف استانی، این بار این استان میزبان مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان باشگاه های کشور است.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها با نام جام رهروان حضرت معصومه(س) طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه و به مناسبت دهه کرامت در استان همدان و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان تصریح کرد: مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و ثبت نام ورزشکاران از طریق سایت فدراسیون بدنسازی انجام گرفته و تا کنون بیش از 150 ورزشکار حضور خود را قطعی کرده اند.

وی اضافه کرد: ورود و پذیرش تیم‎ها و همچنین کنگره مسابقات روز 26 اردیبهشت ماه خواهد بود و مسابقات جوانان و پیشکسوتان روز 27 اردیبهشت و مسابقات نوجوانان و بزرگسالان روز 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

یاری تأکید کرد: مسابقات تک لیفت بانوان قهرمانی باشگاههای کشور در سه بخش بی‌لوازم(کلاسیک)، با لوازم و میله الفنت برگزار می‌شود و دسته های وزنی شامل 60، 70، 80 و 80+ کیلوگرم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه حرکت خوبی در این هیأت به وجود آمده است و تمام اعضای آن همدل و یک صدا به دنبال دوباره به اوج رساندن رشته بدنسازی هستند زیرا این استان پتانسیل بالایی در سطوح ملی و فراملی دارد و امیدواریم بتوانیم به قدرت راه از قبل برنامه ریزی شده خود را ادامه دهیم.

نظر شما