شناسهٔ خبر: 66694578 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علی چینی: بچه ها به چیزی جز مسابقات فکر نکنند

در بستر بیماری تنها خوشحالی‌ام برد استقلال است

پیشکسوت استقلال گفت: با این حال خرابم آرزو می‌کنم در پایان فصل اتفاق بزرگ یعنی قهرمانی استقلال باعث خوشحالی من و همه هواداران استقلال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی چینی بازیکن اسبق تیم استقلال که در کسوت مربیگری هم در این تیم فعالیت کرده در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط استقلال برای دیدار پیش رو مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: شکر خدا اوضاع تیم خوب است. ما در یک بازی حساس مقابل یک تیم انتحاری که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت توانستیم یک گل بزنیم و برنده شویم. در این روزها و هفته‌های حساس مهم نیست که شما چند گل به حریفتان می‌زنید. در شرایطی که ما از پرسپولیس یک امتیاز بیشتریم، با یک گل هم می‌توانیم صدرنشینی مان را حفظ کنیم. فولاد آمده بود تا در تهران استقلال را متوقف کند. این مسئله از یکی دو روز قبل از شروع مسابقه پیدا بود. مطرح کردن بحث پیراهن مشکی و این قبیل بازی‌ها دیگر برای ما کهنه است و نمی‌توانند برا بچه‌های استقلال را با این مسائل تحت تاثیر قرار بدهند. دیدیم که تیرشان هم به سنگ خورد.

مربی سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: شکر خدا الان وضعیت تیم خوب است و ما فقط باید به نساجی فکر کنیم. تیم نساجی یکی از حریفان سرسخت ما در مسیر باقیمانده تا پایان فصل است. آنها در پایین جدول به شدت در خطر سقوط هستند و فکر می‌کنم ۳ امتیاز با تیم ته جدولی فاصله دارند بنابراین این تیم هم می‌تواند یک تیم خطرناک باشد حتی از فولاد بدتر چون مهره های بهتری هم دارد.

چینی با اشاره به رقابت نزدیک پرسپولیس با استقلال در بالای جدول گفت: پرسپولیسی‌ها برای متوقف کردن استقلال دست از هیچ تلاشی نمی‌کشند. آنها هم مثل بقیه رقبا با جنگ روانی و مطرح کردن موضوع اشتباهات داوری سعی داشتند استقلال را از مسیرش منحرف کنند ولی ما فقط باید به فکر سه بازی آخر باشیم و در هر سه بازی برنده شویم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: این روزها شرایط جسمانی بدی دارم و اصلاً اوضاع و احوالم خوب نیست اما با همین حالم از خدا می‌خواهم و آرزو می‌کنم که استقلال در سه بازی آخر برنده شود و با ۹ امتیازی که می‌گیرد قهرمان شود تا دل هواداران شاد و من و دیگر پیشکسوتان هم خوشحال شویم. حسابی وزن کم کرده‌ام اما تنها چیزی که مایه دلخوشی و دلگرمی من است شنیدن خبر بردهای استقلال است. وقتی در بازی آخر مدافع استقلال (ایمان سلیمی) گل زد واقعا خوشحال شدم و دستانم رو به خدا گرفتم و آرزو کردم که این بردها ادامه داشته باشد. وقتی فیلم راهروهای آزادی بعد از بازی قبلی مقابل ذوب آهن را می‌دیدم مطمئن شدم که بی دلیل نیست که این هواداران تا این اندازه استقلال را دوست دارند.

چینی در پایان گفت: فقط به نکونام و بچه‌های تیم توصیه می‌کنم به هیچ چیزی غیر از مسابقات فکر نکنند و درگیر حاشیه‌ها نباشند تا در نهایت با قهرمانی جواب همه این حاشیه سازی‌ها را بدهد.

251 251

نظر شما