شناسهٔ خبر: 51945788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قلعه‌نویی: ذوب آهن یک تیم ریشه دار است/ فردا بازی سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ذوب آهن یک تیم ریشه دار و نایب قهرمان آسیا بوده و با آمدن تارتار انسجام پیدا کرده و فردا یکی از بازی‌های سخت ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: از باشگاه خوب ذوب‌آهن به دلیل میزبانی خوبی که داشتند و زمین خوبی که برای تمرین در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم، همچنین بخاطر یک سال خوبی که در این باشگاه سپری کردم، اخلاق و معرفت را در این باشگاه دیدم.

وی ادامه داد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار است، نایب قهرمان آسیا بوده، چندین قهرمانی و نایب قهرمانی داشته، شاید در یک سال گذشته مقداری فراز و نشیب داشته ولی امسال با آمدن تارتار تیم انسجام پیدا کرد و فردا یکی از بازی‌های سخت ما است.

قلعه‌نویی با اشاره به کسر امتیازات این تیم، عنوان داشت: بعد از آن اتفاقی که به نا حق برای ما افتاد و یک مقدار تیم از نظر روحی به هم ریخته بود توانستیم 2 برد بدست آوریم، بازی آخر با تیم خوب هوادار شرایط خیلی سخت بود که شانس آوردیم نباختیم.

سرمربی تیم گل‌گهر در خصوص محرومان ومصدومان این بازی خاطر نشان کرد: فردا 3 مصدوم و 2 محروم داریم که احتمالا مصدومان به بازی نرسند که این مقداری شرایط را سخت‌تر می‌کند ولی مطمئن هستم که نیروهای جایگزین حتما با تلاش و دوندگی بیشتر جای آنها را پر خواهند کرد، با شرایطی که وجود دارد فردا به دور از نتیجه بازی زیبا و خوبی خواهد شد، هم استادیوم خوب است و هم شرایط زمین اجازه این را به ما می‌دهد.

وی با اشاره به این که تیم‌های تارتار بازی مالکانه را دوست دارند افزود: ما در این یکی دو جلسه روی این مسئله کار کردیم، از مدیریت باشگاه و بچه‌ها تشکر می‌کنم، بعد از آن اتفاقی که افتاد هم مدیریت خوب ما پای کار بود و هم بازیکنان نهایت تلاششان را کردند که توانستیم 8 امتیاز بگیریم، در دو بازی که مساوی شد حق ما برد بود.

قلعه‌نویی در پایان گفت: در مجموع امیدوارم فردا بازی خوبی باشد، نتیجه دست خدا است ولی تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز این بازی را ازآن خودمان بکنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/

نظر شما